Lovebrandové čtení
Kolekce obsahuje 11 knih
Pokud vás zajímá budování značky a lovebrandu, jste tu správně! Dali jsme pro vás do kupy knihy, které se vám budou hodit, pokud plujete v marketingových vodách a chcete mít v merku ty nejpodstatnější tituly z oboru. Pusťte se do čtení a studování!
Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...
Posíláme ihned
The Great Game of Business started a business revolution by introducing the world to open-book management, a new way of running a business that created unprecedented profit and employee engagement...
Dodání může trvat více než 30 dní
Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...
Posíláme ihned
Provokativní, minimalistická a mimořádně poučná příručka zakladatelů známé americké firmy 37signals, proslavené úspěšnou webovou aplikací Basecamp a dalšími projekty, vás přinutí přehodnotit všechno, co jste se dosud dozvěděli o podnikání...
Posíláme ihned
Znáte ten pocit, když se vám nechce začít dělat na nějakém úkolu? Stává se vám, že odkládáte i věci, které opravdu dělat chcete? Snažíte si sami sobě poručit, ale neposlechnete se? V knize se dozvíte Co dnes věda ví o tom, proč věci odkládáme, jsme...
Posíláme ihned
Manuál záchrany všech přpepracovaných, přegooglovaných, přefacebookovaných, přecomputerovaných, přemobilovaných a přemailovaných, tedy nás všech, kterým život protéká skrze prsty nikoli prožitky nýbrž daty, které mizí kdesi v nenávratnu spolu s našim štěs
The first thing Sophia Amoruso sold online wasn’t fashion it was a stolen book. She spent her teens hitchhiking, committing petty theft, and dumpster diving. By twenty-two, she had resigned herself to employment, but was still broke, ...
Uncommon Service
How to Win by Putting Customers at the Core of Your Business
Most companies treat service as a low-priority business operation, keeping it out of the spotlight until a customer complains. Then service gets to make a brief appearance for as long as it takes to calm ...
Dodání může trvat více než 30 dní
Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes, po deseti letech existence, dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států...
Posíláme do 26 – 31 dnů
Knihy Simona Sineka Začněte s PROČ a Lídři jedí poslední přiměly již miliony čtenářů, aby změnili pohled na všechno, co dělají – v osobním i pracovním životě. Díky nim se i u nás mění profesionální motivace a firemní kultura už několik let k lepšímu...
Posíláme do 17 – 21 dnů
Kim Scottová přichází po bohatých zkušenostech s vedením týmů v Silicon Valley s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Jeho základem je myšlenka, že chcete-li dobře šéfovat, musíte o své přímé podřízené projevovat silný osobní...
Posíláme ihned