Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
54 produktů
- Eva Cihelková
- František Varazin
- Jan Frait
- kolektiv
Současný svět se potýká s obrovským množstvím problémů, z nichž většina má i ekonomický kontext. Znalost teorie a obecných zákonitostí umožňuje vyvarovat se zbytečných chyb a přehmatů, jak jsme tomu, bohužel, v reálném světě často svědky.
Již třetí vydání úspěšné učebnice obsahuje základy ekonomie, na kterých může student stavět při dalším studiu pokročilejších kurzů ekonomie. Obsah učebnice je standardní (odpovídající obsahu obdobných učebnic), je ovšem více zaměřen na českou...
-
Knihabrožovaná vazba546 KčDo 6 dnů
- Jan Široký
- kolektiv
Druhé vydání úspěšné publikace přináší některá nová témata, popř. rozšíření již dříve zpracovaných témat, a to s ohledem na současné reálie České republiky...
-
Knihabrožovaná vazba568 KčDo 14 dnů
Sbírka příkladů a případových studií k učebnici Podniková ekonomika (Miloslav Synek, Eva Kislingerová a kol.) slouží studentům k procvičení probírané látky a tím i k jejímu důkladnějšímu pochopení. Ukazuje ekonomickou realitu firemního řízení na...
-
Knihabrožovaná vazba369 KčDo 6 dnů
Sbírka řešených otázek a příkladů k učebnici Ekonomie profesora Roberta Holmana slouží studentům k lepšímu pochopení látky a k přípravě na zkoušku. Otázky a příklady jsou zaměřeny nejen na procvičení látky, ale také na aplikování ekonomické teorie na...
-
Knihabrožovaná vazba390 KčSkladem 1 ks
Veřejné finance jsou diskutovaným tématem nejen na úrovni veřejné ekonomiky, podstatný vliv mají také na podnikové procesy. Do oblasti veřejných financí se promítá také proces ekonomické integrace. V České republice, kde dochází k častým změnám v...
- Marcela Zamazalová
- kolektiv
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...
-
Knihabrožovaná vazba599 KčSkladem 1 ks
Druhé české vydání nejrozšířenější učebnice podnikové ekonomiky v německy mluvících zemích. Změněné globální prostředí vyvolává potřebu adaptace podniků a aktivní využívání nových nástrojů...
-
Knihabrožovaná vazba874 KčSkladem 1 ks
Učebnice přináší ucelený pohled na problematiku bankovnictví, a to v kontextu Evropy a České republiky. Shrnuje základní teoretické poznatky a vysvětluje základní pojmy spojené s bankovnictvím. Text je členěn do 18 základních...
-
466 KčDo 14 dnů
V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...
- Miloslav Synek
- kolektiv
Podniková ekonomika jako vědní disciplína objasňuje cíle podniku, vysvětluje jevy a procesy, které v podniku probíhají, zjišťuje a vysvětluje příznivé i nepříznivé důsledky určitého chování a zabývá se rovněž hospodařením podniku...
- Jana Boučková
- kolektiv
Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...
V knize jsou charakterizována teoretická východiska a pojetí globalizace, základní pojmy, vliv liberalizace na globalizaci včetně globálního řízení...
Oblast osobních financí je dnes poměrně složitá. Střetává se zde řada oborů – ekonomie, matematika, psychologie, sociologie, právo i další vědní disciplíny...
-
Knihapevná vazba599 KčDo 14 dnů
- Hana Kunešová
- kolektiv
Třetí vydání úspěšné vysokoškolské učebnice zachycuje aktuální otázky a trendy ve vývoji světové ekonomiky. Cílem autorů bylo zprostředkovat čtenářům pokud možno ucelený pohled na tuto složitou a stále se měnící problematiku. Pozornost je mimo jiné...
Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody...
-
Knihabrožovaná vazba289 KčDo 6 dnů
Lidstvo se v současnosti potýká s řadou globálních problémů. Přitom jednotlivé typy či skupiny problémů neexistují samostatně, ale jsou vzájemně provázány...
Makroekonomie je obtížná disciplína. Zachycuje a spojuje velký počet ekonomických vztahů, které nelze pochopit bez použití poměrně abstraktních teoretických modelů...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Robert Holman
- kolektiv
Čtenáři se dostává do rukou 3. vydání úspěšné publikace, které reaguje na příznivý ohlas předchozích dvou vydání. Je rozšířeno o některé pasáže, jako je například škola Salamanky, škola reálného hospodářského cyklu nebo ekonomická analýza práva...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
V úvodu jsou vysvětleny základní pojmy, úloha daní v ekonomice, vývoj daní a daňových teorií...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle