Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006

563 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006
Přečtená
Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006

Marketing očima světových marketing manažerů
Přečtená

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2006
Počet stran
572

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

563 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 28. 5.
  • Na vaší adrese 28. 5.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
28. 5.
Partnerské knihkupectví
28. 5.
Odběrní místo PPL
28. 5.
Odběrní místo Zásilkovna
28. 5.
AlzaBox
28. 5.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
28. 5.
Kurýr PPL
28. 5.
Další přečtené knihy
Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006
Pevná vazba
Mírně opotřebovaná Čeština, 2006
Skladem

438 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Více o knize

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima.

Titul je určen:

* pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů
* pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici.

V knize se dozvíte:
* co je hodnota a co předmět marketingu
* jaké kroky obnáší strategické a jaké tzv. funkční plánování
* jak provádíme analýzu vnějšího i vnitřního prostředí
* čím se vyznačuje globální marketing
* která fakta nám odhalí marketingový průzkum a jak co nejlépe pracovat s marketingovými informacemi
* proč bychom měli detailně znát chování spotřebitelů a dokázat předvídat, jak se budou lidé rozhodovat
* jak a proč nakupují organizace
* co je cílový marketing a jak řídit vztahy se zákazníky
* jak vyvíjet nové produkty
* že plánování produktu by mělo probíhat v určitém sledu a jak to udělat, aby bylo co nejefektivnější
* čím se vyznačují služby a tzv. nehmotné produkty
* jak stanovit cenu adekvátní pro zákazníka
* v čem nám pomůže tzv. integrovaná marketingová politika a interaktivní marketing
* co udělat pro to, aby reklama přinesla potřebné výsledky
* proč je nezbytná tzv. podpora prodeje, jak řídit prodej osobní i pultový
* jaké známe typy distribučních kanálů a jak realizovat kvalitní i nákladově úměrnou distribuci
* jaká pravidla bychom měli dodržovat při maloobchodním prodeji.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„V tajemstvích je síla. A ta síla slábne, když se o ně někdo rozdělí, takže je nejlepší, když se tajemství udržují, a udržují se pořádně. Když se o tajemství podělíš, o opravdová tajemství, o ta důležitá, dokonce jen s jedním jediným člověkem, změní je to. Když si je napíšeš, je to ještě horší, protože se nedá odhadnout, kolik lidí je uvidí na papíře, ať jsi s tím sebeopatrnější. Takže když už máš tajemství, je opravdu nejlepší je udržovat, jak pro jejich vlastní dobro, tak pro tvoje.“

Noční cirkus - Erin Morgenstern, 2020
Noční cirkus
Erin Morgenstern