Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Brainfluence - Roger Dooley, John Wiley & Sons, 2011

586 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Brainfluence - Roger Dooley, John Wiley & Sons, 2011
Brainfluence - Roger Dooley, John Wiley & Sons, 2011

Brainfluence

100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing

Practical techniques for applying neuroscience and behavior research to attract new customers Brainfluence explains how to practically apply neuroscience and behavior research... Číst víc

Nakladatel
John Wiley & Sons, 2011
Počet stran
304

Practical techniques for applying neuroscience and behavior research to attract new customers Brainfluence explains how to practically apply neuroscience and behavior research to better market to consumers by understanding their decision patterns... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

586 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024
Brainfluence - Roger Dooley, John Wiley & Sons, 2011
586 Kč

Více o knize

Practical techniques for applying neuroscience and behavior research to attract new customers Brainfluence explains how to practically apply neuroscience and behavior research to better market to consumers by understanding their decision patterns. This application, called neuromarketing, studies the way the brain responds to various cognitive and sensory marketing stimuli. Analysts use this to measure a consumer's preference, what a customer reacts to, and why consumers make certain decisions. With quick and easy takeaways offered in 60 short chapters, this book contains key strategies for targeting consumers through in-person sales, online and print ads, and other marketing mediums. This scientific approach to marketing has helped many well-known brands and companies determine how to best market their products to different demographics and consumer groups. Brainfluence offers short, easy-to-digest ideas that can be accessed in any order.

  • Discover ways for brands and products to form emotional bonds with customers
  • Includes ideas for small businesses and non-profits
  • Roger Dooley is the creator and publisher of Neuromarketing, the most popular blog on using brain and behavior research in marketing, advertising, and sales Brainfluence delivers the latest insights and research, giving you an edge in your marketing, advertising, and sales efforts.
Číst víc
Počet stran
304
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
160×237 mm
Hmotnost
516 g
ISBN
9781118113363
Rok vydání
2011
Naše katalogové číslo
437301
Jazyk
angličtina
Nakladatel
John Wiley & Sons
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Stačí dobré srdce, a budeš krásný, kdybys měl tvář třeba jako uhel černou. Zlé srdce zohyzdí sebekrásnější obličej ještě víc, než kdyby byl od přírody nehezký.“

Na Větrné hůrce - Emily Brontë, 2018
Na Větrné hůrce
Emily Brontë