Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Marketing - Byron Sharp, Oxford University Press, 2017

2 796 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Marketing - Byron Sharp, Oxford University Press, 2017
Marketing - Byron Sharp, Oxford University Press, 2017

Marketing

Theory, Evidence, Practice

Marketing: Theory, Evidence, Practice tells the story of marketing, its theories, concepts and real life applications, while providing a realistic overview of the marketing... Číst víc

Nakladatel
Oxford University Press, 2017
Počet stran
832

Marketing: Theory, Evidence, Practice tells the story of marketing, its theories, concepts and real life applications, while providing a realistic overview of the marketing world. It demonstrates the practical application of marketing skills, ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

2 796 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Marketing - Byron Sharp, Oxford University Press, 2017
2 796 Kč

Více o knize

Marketing: Theory, Evidence, Practice tells the story of marketing, its theories, concepts and real life applications, while providing a realistic overview of the marketing world. It demonstrates the practical application of marketing skills, illustrated by case studies and practitioner profiles, and gives students industry insight that will support them in their careers. Providing an evidence-based introduction to marketing, this Australasian text focuses on marketing metrics, consumer behaviour and business buyer behaviour, as well as exploring the application of B2B marketing. It challenges traditional marketing theories and concepts, presenting a research-driven framework for understanding the marketing process. This text is a comprehensive guide, with a full suite of lecturer resources, and provides the support and materials that you need to help create tomorrow's marketing professionals.
Číst víc
Počet stran
832
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
203×246 mm
Hmotnost
1735 g
ISBN
9780195590296
Rok vydání
2017
Naše katalogové číslo
583763
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Oxford University Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Nechci na tobě, abys mě měl takhle rád pořád, ale chci, aby sis to pamatoval. Někde ve mně bude vždycky ten člověk, kterým jsem dnes večer.“

Něžná je noc - Francis Scott Fitzgerald, 2012
Něžná je noc
Francis Scott Fitzgerald