Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Vyučování jako dialog - Zdeněk Kolář, Renata Šikulová, Grada, 2007

89 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Vyučování jako dialog - Zdeněk Kolář, Renata Šikulová, Grada, 2007
Přečtená
Vyučování jako dialog - Zdeněk Kolář, Renata Šikulová, Grada, 2007

Vyučování jako dialog
Přečtená

Vedení dialogu/Podněcující prostředí/Kladení otázek/...

Dialog jako princip vyučování má předpoklady vytvářet vnitřní podmínky pro překonávání tradičního konformismu a transmisivního pojetí výuky. Může přispívat k rozvoji osobnosti... Číst víc

5,0 2 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2007
Počet stran
131

Dialog jako princip vyučování má předpoklady vytvářet vnitřní podmínky pro překonávání tradičního konformismu a transmisivního pojetí výuky. Může přispívat k rozvoji osobnosti všech žáků, a to nejen v oblasti poznávacích schopností... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

89 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 03. 6.
  • Na vaší adrese 03. 6.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
03. 6. (objednejte do 17:00)
Partnerské knihkupectví
03. 6. (objednejte do 13:00)
Odběrní místo PPL
03. 6. (objednejte do 17:00)
Odběrní místo Zásilkovna
03. 6. (objednejte do 13:00)
AlzaBox
03. 6. (objednejte do 13:00)

Doručení na adresu

Kurýr GLS
03. 6. (objednejte do 13:00)
Kurýr PPL
03. 6. (objednejte do 17:00)

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

Více o knize

Dialog jako princip vyučování má předpoklady vytvářet vnitřní podmínky pro překonávání tradičního konformismu a transmisivního pojetí výuky. Může přispívat k rozvoji osobnosti všech žáků, a to nejen v oblasti poznávacích schopností, ale také v oblasti afektivní, etické i psychomotorické. Autoři publikace, kterou právě držíte v ruce, však chápou dialog v mnohem širším smyslu než jako formu komunikace či výukovou metodu. Vidí v něm především možnost vzájemného otevírání se člověka člověku, možnost společného hledání a vzájemného obohacování o své znalosti, zkušenosti, postoje, názory či prožitky a emoce. Kniha „Vyučování jako dialog“ je proto určena všem, kteří se zajímají o výchovu a vzdělávání a sledují nebo se přímo účastní změn, jimiž procházejí české základní a střední školy.

Z obsahu

Úvod
1. Potřeba dialogu ve vyučování
2. Realizace dialogu ve vyučování
2.1 Dialog jako princip vyučování
2.2 Podmínky realizace dialogu ve vyučování
2.2.1 Prostředí podněcující dialog
2.2.2 Připravenost učitele i žáků na vedení dialogu
2.2.3 Kladení otázek podporujících dialog a diskusi
2.2.4 Atraktivnost a nosnost tématu pro dialog
2.3 Postup učitele a žáků při přípravě a vedení dialogu
2.3.1 Etapa přípravy na dialog
2.3.2 Etapa vedení dialogu
2.3.3 Zhodnocení a překonávání individuálních zkušeností žáka a ovlivňování žákova pojetí učiva
3. Využití dialogu ve vyučování
4. Dialog jako způsob existence a rozvoje člověka
Literatura
Číst víc
Počet stran
131
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
145×205 mm
Hmotnost
176 g
Rok vydání
2007
Edice
Pedagogika
Naše katalogové číslo
1156893
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

2 hodnocení

2
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Řeknu ti tajemství, Hanno. Ta opravdu zlá strašidla nikdy nevypadají jako strašidla.“

Prohnilé město - Leigh Bardugo, 2022
Prohnilé město
Leigh Bardugo