Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Jak získavat nové zákazníky - Alexander Verweyen, Grada, 2007

120 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Jak získavat nové zákazníky - Alexander Verweyen, Grada, 2007
Přečtená
Jak získavat nové zákazníky - Alexander Verweyen, Grada, 2007

Jak získavat nové zákazníky
Přečtená

direct mailing, e–maily, telefonování, osobní jednání

Bez nových zákazníků vaše prodejní výsledky neporostou. V této praktické příručce se dozvíte, jak krok za krokem úspěšně získávat nové zákazníky, jaké nástroje a metody využívat... Číst víc

4,6 5 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2007
Počet stran
152

Bez nových zákazníků vaše prodejní výsledky neporostou. V této praktické příručce se dozvíte, jak krok za krokem úspěšně získávat nové zákazníky, jaké nástroje a metody využívat při přímé komunikaci se zákazníky... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

120 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 27. 5.
  • Na vaší adrese 27. 5.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
27. 5. (objednejte do 17:00)
Partnerské knihkupectví
27. 5. (objednejte do 13:00)
Odběrní místo PPL
27. 5. (objednejte do 17:00)
Odběrní místo Zásilkovna
27. 5. (objednejte do 13:00)
AlzaBox
27. 5. (objednejte do 13:00)

Doručení na adresu

Kurýr GLS
27. 5. (objednejte do 13:00)
Kurýr PPL
27. 5. (objednejte do 17:00)

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Více o knize

Bez nových zákazníků vaše prodejní výsledky neporostou. V této praktické příručce se dozvíte, jak krok za krokem úspěšně získávat nové zákazníky, jaké nástroje a metody využívat při přímé komunikaci se zákazníky - ať už osobní, telefonické či prostřednictvích e-mailu nebo dopisu. Zjistíte, jak přesvědčivě kontaktovat zákazníka telefonem, dopisem či emailem, jak pro zákazníka vytvořit nabídku na míru a systematicky ji sledovat a ověřovat zájem zákazníka, či jak při osobním kontaktu jednání úspěšně uzavřít. Díky řadě kontrolních seznamů, cvičení a příkladů z praxe se na svá konkrétní jednání můžete perfektně připravit. Kniha je nepostradatelnou příručkou pro všechny prodejce, obchodní zástupce či pracovníky telemarketingu, a řadu námětů v ní jistě naleznou i prodejní manažeři, kteří prodejce řídí, či lektoři, kteří je školí.
Číst víc
Počet stran
152
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
165×235 mm
Hmotnost
270 g
Rok vydání
2007
Naše katalogové číslo
961083
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,6 / 5

5 hodnocení

4
0
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Otče náš, jenž jsi na nebesích, co tam pořád v tom nebi děláš, slez už konečně a buď tady se mnou dole.“

Neděle odpoledne - Viktorie Hanišová, 2022
Neděle odpoledne
Viktorie Hanišová