Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Advanced Game Design - Michael Sellers, Addison-Wesley Professional, 2017

1 483 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Advanced Game Design - Michael Sellers, Addison-Wesley Professional, 2017
Advanced Game Design - Michael Sellers, Addison-Wesley Professional, 2017

Advanced Game Design

A Systems Approach

In Advanced Game Design, pioneering game designer and instructor Michael Sellers situates game design practices in a strong theoretical framework of systems thinking, enabling... Číst víc

Nakladatel
Addison-Wesley Professional, 2017
Počet stran
464

In Advanced Game Design, pioneering game designer and instructor Michael Sellers situates game design practices in a strong theoretical framework of systems thinking, enabling designers to think more deeply and clearly about their work... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

1 483 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Host - B.A. Paris, Motto, 2024
Advanced Game Design - Michael Sellers, Addison-Wesley Professional, 2017
1 483 Kč

Více o knize

In Advanced Game Design, pioneering game designer and instructor Michael Sellers situates game design practices in a strong theoretical framework of systems thinking, enabling designers to think more deeply and clearly about their work, so they can produce better, more engaging games for any device or platform. Sellers offers a deep unifying framework in which practical game design best practices and proven systems thinking theory reinforce each other, helping game designers understand what they are trying to accomplish and the best ways to achieve it. Drawing on 20+ years of experience designing games, launching game studios, and teaching game design, Sellers explains:
  • What games are, and how systems thinking can help you think about them more clearly
  • How to systematically promote engagement, interactivity, and fun
  • What you can learn from MDA and other game design frameworks
  • How to create gameplay and core loops
  • How to design the entire player experience, and how to build game mechanics that work together to create that experience
  • How to capture your game’s “big idea” and Unique Selling Proposition
  • How to establish high-level and background design and translate it into detailed design
  • How to build, playtest, and iterate early prototypes
  • How to build your game design career in a field that keeps changing at breakneck speed
Číst víc
Počet stran
464
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
178×229 mm
Hmotnost
811 g
ISBN
0134667603
Rok vydání
2017
Naše katalogové číslo
1256381
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Addison-Wesley Professional
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Když chceš hrát o trůny, můžeš buď vyhrát, nebo zemřít. Jiná cesta není.“

Hra o trůny - George R.R. Martin, 2017
Hra o trůny
George R.R. Martin