Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2007

461 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2007
Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2007

Marketing od myšlenky k realizaci

Kniha je určena manažerům různých forem podnikání, pracovníkům marketingu, prodeje, nákupu, logistiky, pracovníkům, zabývajícím se software v oblasti marketingu a prodeje, bude... Číst víc

3,5 2 hodnocení
Nakladatel
Professional Publishing, 2007
Počet stran
308

Kniha je určena manažerům různých forem podnikání, pracovníkům marketingu, prodeje, nákupu, logistiky, pracovníkům, zabývajícím se software v oblasti marketingu a prodeje, bude potřebnou učebnicí pro studenty vysokých a vyšších odborných škol. Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání (3)
Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2011
Kniha
Čeština, 2011
Vyprodané

Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2009
Pevná vazba
Čeština, 2009
Vyprodané

Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2007
Pevná vazba
Čeština, 2007
Vyprodané

Další knižní vydání

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024

Více o knize

Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že „marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí“.

Z obsahu:
Princip a podstata marketingu, vývojové fáze managementu, změny podnikatelských koncepcí až po koncepci marketingovou
Charakteristiky a obecná platnost marketingu
Postavení marketingu ve firmě
Podstata a formy marketingového výzkumu
Způsoby získávání dat, metody výzkumu, vyhodnocování dat
Externí a interní analýza, silné a slabé stránky firmy
Nákupní chování, psychologické a sociologické modely
Tržní segmentace, přístupy k typologii kupu-jících
Marketingové plánování, strategické a operativní plánování, marketingový mix
Produktová, sortimentní a servisní politika
Cenové strategie, tvorba cen
Komunikační politika, nové trendy v komunikaci
Distribuční politika
Marketing na trzích služeb
Marketingový kontroling a audit

Kniha je určena manažerům různých forem podnikání, pracovníkům marketingu, prodeje, nákupu, logistiky, pracovníkům, zabývajícím se software v oblasti marketingu a prodeje, bude potřebnou učebnicí pro studenty vysokých a vyšších odborných škol.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

3,5 / 5

2 hodnocení

1
0
0
1
0

Jak se líbila kniha vám?

„A tak se snažím být laskavý ke všemu, co vidím, a ve všem, co vidím, vidím jeho.“

Malý život - Hanya Yanagihara, 2017
Malý život
Hanya Yanagihara