Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
For the Culture - Marcus Collins, Pan Macmillan, 2023

538 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
For the Culture - Marcus Collins, Pan Macmillan, 2023
For the Culture - Marcus Collins, Pan Macmillan, 2023

For the Culture

The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyonce

From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyoncé, discover the powerful force behind what we buy, what we do, and who we want to be... Číst víc

Nakladatel
Pan Macmillan, 2023
Počet stran
304

From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyoncé, discover the powerful force behind what we buy, what we do, and who we want to be... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

538 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
For the Culture - Marcus Collins, Pan Macmillan, 2023
538 Kč

Více o knize

From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyoncé, discover the powerful force behind what we buy, what we do, and who we want to be...

We all try to influence others in our daily lives. We are all marketers, whether you are a manager motivating your team, an employee making a big presentation, an activist staging a protest or a company executive selling the next big thing. In For the Culture, Marcus Collins argues that the most powerful vehicle for influencing behaviour is true cultural engagement. To inspire communities, we first need to think hard about how we appeal to their values and what we will contribute to their culture.

With a deep perspective based on a century’s worth of data, Collins breaks down the many ways in which culture influences behaviour. Using captivating stories from his own life as a top marketer – including spearheading digital strategy for Beyoncé, working with iTunes and Nike+ on their collaboration, and designing ads for McDonalds – he shows readers how they can do the same. Full of memorable examples, from 1960s hippy culture to the enduring success of Patagonia, For the Culture offers the essential tools for creating lasting engagement and influence.
Číst víc
Originální název
For the Culture
Počet stran
304
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
153×234 mm
Hmotnost
380 g
ISBN
9781035020027
Rok vydání
2023
Naše katalogové číslo
1921571
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Pan Macmillan
Pro koho
pro podnikatele
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Život je jako oceán. Cokoli špatného nebo dobrého do něj vhodíme, se nám vrátí.“