Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Problém médií - Robert W. McChesney, Grimmus, 2009

84 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Problém médií - Robert W. McChesney, Grimmus, 2009
Přečtená
Problém médií - Robert W. McChesney, Grimmus, 2009

Problém médií
Přečtená

Jak uvažovat o dnešních médiích

Slouží média obecnému blahu, nebo oligarchii? Je mediální systém založený na velkých korporacích slučitelný s životaschopnou demokratickou veřejnou sférou? Jak fungují... Číst víc

4,8 8 hodnocení
Nakladatel
Grimmus, 2009
Počet stran
144

Slouží média obecnému blahu, nebo oligarchii? Je mediální systém založený na velkých korporacích slučitelný s životaschopnou demokratickou veřejnou sférou? Jak fungují zkorumpované politické principy, které takový systém vytvářejí?... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

84 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 30. 5.
  • Na vaší adrese 30. 5.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
30. 5.
Partnerské knihkupectví
30. 5.
Odběrní místo PPL
30. 5.
Odběrní místo Zásilkovna
30. 5.
AlzaBox
30. 5.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
30. 5.
Kurýr PPL
30. 5.

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024
Problém médií - Robert W. McChesney, Grimmus, 2009
84 Kč

Více o knize

Slouží média obecnému blahu, nebo oligarchii? Je mediální systém založený na velkých korporacích slučitelný s životaschopnou demokratickou veřejnou sférou? Jak fungují zkorumpované politické principy, které takový systém vytvářejí? To jsou klíčové otázky protínající texty Roberta McChesneyho, mediálního analytika a profesora katedry komunikace Illinoiské univerzity. Problém médií zahrnuje dva eseje z knihy "The Political Economy of Media" (New York, 2008): "Problém žurnalistiky" a "Jak přemýšlet o žurnalistice". McChesney v nich zkoumá témata politické ekonomie médií, mezi něž patří např. vztah žurnalistiky k demokratické praxi, porozumění propagandě (vládní i komerční), souvislosti mezi komerčními médii a depolitizací společnosti, zvláštní role inzerce ve formování mediálního trhu i obsahu, vztah médií ke globálnímu a současnému kapitalismu, vliv komercializace na kulturu, veřejnoprávní vysílání atd. Autorovy argumenty jsou podloženy dlouholetým výzkumem. Přináší hutnou kritiku probíhajícího procesu degradace žurnalistiky.

"Probém médií" je nezbytným úvodem pro všechny, kteří chtějí rozumět médiím dnešního světa.
Číst víc
Počet stran
144
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
118×186 mm
Hmotnost
142 g
Rok vydání
2009
Naše katalogové číslo
1200277
Jazyk
čeština
Překlad
Nakladatel
Grimmus
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5

8 hodnocení

7
0
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie)