Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Swastika, Bodyart Press, 2008

54 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Swastika, Bodyart Press, 2008
Swastika, Bodyart Press, 2008

Swastika

    Nakladatel
    Bodyart Press, 2008
    Počet stran
    112
    • Brožovaná vazba
    • Čeština

    54 Kč

    Na objednávku
    Dodání může trvat více než 30 dní

    Potřebujete poradit knihu?

    Zeptejte se online knihkupce!

    Proč nakupovat na Martinus.cz?

    • Doprava zdarma od 999 Kč
    • Více než 5 000 výdejních míst
    • Záložky ke každému nákupu
    Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024

    Upozornění: Obsah této knihy je vnímán jako kontroverzní. Při čtení každé knihy doporučujeme nezapomínat na kritické myšlení a názory odborníků v dané oblasti.

    Zobrazit anotaci ke knize od nakladatele

    Více o knize

    Jaký symbol byl nalezen v dávných synagogách? Jaký symbol byl na kapotě detroitského auta? Jaký byl nejoblíbenější odznak skautů? Jaký symbol se šířil Evropou během bleskové války? Co mají společného Coca Cola, pivo Carlsberg a Rudyard Kipling? A Jackie Kennedyová? Jaký byl název tří kanadských hokejových týmů? Co mají společného losangeleské sloupy veřejného osvětlení a křesťanské katakomby? Jaký dávný posvátný symbol stále uctívá polovina světové populace? Co si vybral Hitler pro svoji vlajku? Pomocí více než 400 vzácných a jedinečných fotografií a ilustrací vám vizionářský pop umělec ManWoman ukazuje hravé způsoby, jakými byla svastika používána před druhou světovou válkou, zejména v Americe, kde byla místním symbolem štěstí původních obyvatel. Jde o zkoumání skryté posvátné historie svastiky a nesmírného dědictví, o které jsme přišli kvůli svastikofobii.
    Číst víc
    Originální název
    Gentle Swastika: Reclaiming the Innocence
    Počet stran
    112
    Vazba
    brožovaná vazba
    Rozměr
    220×220 mm
    Hmotnost
    269 g
    ISBN
    9788090395732
    Rok vydání
    2008
    Naše katalogové číslo
    68622
    Jazyk
    čeština
    Nakladatel
    Bodyart Press
    Kategorizace

    „A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “