Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Marketing - Jaroslav Hadraga, Aleš Čeněk, 2004

228 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Marketing - Jaroslav Hadraga, Aleš Čeněk, 2004
Marketing - Jaroslav Hadraga, Aleš Čeněk, 2004

Marketing

Produktový mix, tvorba inovací produktů

Publikace se zaměřuje na marketingovou problematiku tvorby inovací produktů (nových produktů) jako centrální oblast celkové podnikatelské a tedy i marketingové problematiky... Číst víc

Nakladatel
Aleš Čeněk, 2004
Počet stran
216

Publikace se zaměřuje na marketingovou problematiku tvorby inovací produktů (nových produktů) jako centrální oblast celkové podnikatelské a tedy i marketingové problematiky... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Více o knize

Publikace se zaměřuje na marketingovou problematiku tvorby inovací produktů (nových produktů); jako centrální oblast celkové podnikatelské a tedy i marketingové problematiky.
Proces tvorby inovací produktů se charakterizuje z různých zorných úhlů tak, aby se čtenář prostudováním knihy komplexně seznámil s podstatou, posláním a obsahovou náplní marketingových aktivit v procesu tvorby inovací produktů v podnicích. Z hlediska potřeb podnikové praxe, manažerského rozhodování, se systematicky popisují a vysvětlují podmínky a předpoklady kvalitního, komplexního marketingového zabezpečování celkového procesu tvorby podnikatelsky úspěšných inovací produktů. Čtenář se studiem publikace seznámí s řadou poznatků, manažerských principů, návodů, postupů, metod a nástrojů prakticky využitelných a užitečných pro řešení toho, aby toto marketingové zabezpečení bylo patřičně pro podnik účinné, vskutku podnikatelsky efektivní. Výklad je podáván jako organická součást celkové problematiky tvorby a využívání marketingového mixu podnikem.
Ke každé kapitole je zařazen seznam klíčových pojmů a soubor kontrolních otázek. To má čtenáři usnadnit studium a vlastní vyhodnocování toho, jak se mu podařilo pochopit obsah jednotlivých kapitol a jak dokáže prakticky aplikovat získané poznání.
Vzhledem ke svému vysoce aktuálnímu zaměření na konkrétní, nezbytné předpoklady a způsoby úspěšné podnikatelské činnosti a zvolenému způsobu výkladu dané tematiky, je kniha určena širokému okruhu čtenářů. Jednak vysokoškolským studentům k jejímu využití v rámci jejich celkového studia problematiky managementu a marketingu. Jako vhodný průvodce marketingovou problematikou tvorby podnikatelsky úspěšných inovací produktů je určena také těm podnikatelům, manažerům, marketingovým pracovníkům a dalším pracovníkům podnikové praxe, kteří chtějí získat pro ně užitečné znalosti z této oblasti, případně je dále rozvinout a zdokonalit. Kniha může oslovit i další zájemce z řad odborné i laické veřejnosti o danou tematiku.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Lžeme si o pravdě. Říkáme si, že to máme pod kontrolou, když ve skutečnosti… nemáme pod kontrolou vůbec nic.“

Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoover, 2020
Odvrácená tvář lásky
Colleen Hoover