Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Fashion Makers Fashion Shapers - Anne-Celine Jaeger, Thames & Hudson, 2009

556 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Fashion Makers Fashion Shapers - Anne-Celine Jaeger, Thames & Hudson, 2009
Fashion Makers Fashion Shapers - Anne-Celine Jaeger, Thames & Hudson, 2009

Fashion Makers Fashion Shapers

In-depth interviews with Fashion Makers, from famous designers, founders of fashion labels to key figures, unveil the process that creates an alluring design, collection and... Číst víc

Nakladatel
Thames & Hudson, 2009
Počet stran
272

In-depth interviews with Fashion Makers, from famous designers, founders of fashion labels to key figures, unveil the process that creates an alluring design, collection and brand... Číst víc

  • Flexi vazba
  • Angličtina
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Labuť a lovec - Jiří Březina, Vyšehrad, 2024

Více o knize

In-depth interviews with Fashion Makers, from famous designers, founders of fashion labels to key figures, unveil the process that creates an alluring design, collection and brand. With illustrations that offer a fashion feast, we discover why handcraft is so important to Dries Van Noten, why Luella Bartley loves mixing rebellion with traditional English style and why the founder of A.P.C., Jean Touitou, ‘doesn’t make bags for bitches’. But it’s not just the designers or founders of labels who make or break a brand. The Fashion Shapers – editors, stylists, buyers, PR specialists, trend forecasters and educators – reveal their own distinctive roles. What is the editor of British Vogue, Alexandra Shulman, looking for when scouting for emerging talent? How does Jane Rapley, head of Central Saint Martins, decide who will make the next McQueen? Where does Alexandre de Betak get inspiration for the spectacular fashion shows he creates for John Galliano, Hussein Chalayan and Victoria’s Secret? How does Catriona Macnab, head of trends at WGSN, work out what everyone will want to wear next year? And what exactly is the secret to making a fashion label a global success? This book will be a must-have for every fashion student, every fashion professional and everyone who wants to know what makes fashion function.
Číst víc
Počet stran
272
Vazba
flexi
Rozměr
177×230 mm
ISBN
9780500288245
Rok vydání
2009
Naše katalogové číslo
75427
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Thames & Hudson
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“