Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Efektivní inovace - Zdenek Dytrt, Michaela Stříteská, CPRESS, 2009

299 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Efektivní inovace - Zdenek Dytrt, Michaela Stříteská, CPRESS, 2009
Efektivní inovace - Zdenek Dytrt, Michaela Stříteská, CPRESS, 2009

Efektivní inovace

Odpovědnost v managementu

Publikace Efektivní inovace – Odpovědnost v managementu vede k zamyšlení všechny, kteří se zabývají managementem a podnikáním a hledají příčiny ekonomických neúspěchů,... Číst víc

Nakladatel
CPRESS, 2009
Počet stran
160

Publikace Efektivní inovace – Odpovědnost v managementu vede k zamyšlení všechny, kteří se zabývají managementem a podnikáním a hledají příčiny ekonomických neúspěchů, sociálních a politických krizí... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Více o knize

Publikace Efektivní inovace – Odpovědnost v managementu vede k zamyšlení všechny, kteří se zabývají managementem a podnikáním a hledají příčiny ekonomických neúspěchů, sociálních a politických krizí. Autoři publikace považují za jejich hlavní příčinu absenci etiky v našem myšlení. Dospěje-li ne-etika do určité hodnoty, ovlivňuje hlavně tu část společnosti, která se zabývá managementem a podnikáním. Za významnou příčinu konzumního myšlení považují rutinu a stereotyp v práci. Absence kreativity a strach z inovací zpomaluje dynamiku vývoje managementu za rozvojem technických věd a tím negativně ovlivňuje podnikatelské prostředí a mezilidské vztahy.

Klíčem k řešení stávajících a k předcházení opakování minulých negativních situací je odpovědný přístup k manažerským rozhodnutím a podnikatelským krokům. Takto pojatá odpovědnost se ale nevyčerpává pouze v horizontu krátkodobého zisku, ale bere v potaz prostředí, v němž podnik funguje, a pracuje na budování dobrých vztahů se všemi stakeholdery. To je úkol, jemuž se v současnosti nemůže žádný odpovědně myslící manažer nebo podnikatel vyhnout.

Tato publikace je tedy určena manažerům a podnikatelům, ale i učitelům a posluchačům především vysokých škol ekonomických směrů a všem ostatním, kteří mají zájem na žádoucím vývoji ekonomiky a etického podnikání.
Číst víc
Počet stran
160
Vazba
pevná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
458 g
ISBN
9788025127711
Rok vydání
2009
Naše katalogové číslo
74692
Jazyk
čeština
Nakladatel
CPRESS
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství CPRESS

Číst víc

„Na dětství nemám jedinou šťastnou vzpomínku. Tím nechci říct, že jsem během těch let nikdy nezakusil pocit štěstí nebo radosti. Utrpení je zkrátka totalitní: vše, co se vymyká jeho záběru, vymaže. “

Skoncovat s Eddym B. - Édouard Louis, 2018
Skoncovat s Eddym B.
Édouard Louis