Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Butik, Dino, 2023

569 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Butik, Dino, 2023
Butik, Dino, 2023

Butik

    Rozveselte svoji mysl s našimi českými 3000 dílkovými puzzlemi, které jsou určeny pro náročné skladače. Vyrábíme je s láskou k detailům a přinášíme vám nezapomenutelné skládací... Číst víc

    Výrobce
    Dino, 2023

    Rozveselte svoji mysl s našimi českými 3000 dílkovými puzzlemi, které jsou určeny pro náročné skladače. Vyrábíme je s láskou k detailům a přinášíme vám nezapomenutelné skládací zážitky, které vás dovedou k dokonalosti.... Číst víc

    • Puzzle (3000 dílků)

    569 Kč

    U dodavatele
    Posíláme do 24 – 29 dnů

    Potřebujete poradit knihu?

    Zeptejte se online knihkupce!

    Proč nakupovat na Martinus.cz?

    • Doprava zdarma od 999 Kč
    • Více než 5 000 výdejních míst
    • Záložky ke každému nákupu

    Naši skřítci doporučují

    Labuť a lovec - Jiří Březina, Vyšehrad, 2024

    Více o produktu

    Rozveselte svoji mysl s našimi českými 3000 dílkovými puzzlemi, které jsou určeny pro náročné skladače. Vyrábíme je s láskou k detailům a přinášíme vám nezapomenutelné skládací zážitky, které vás dovedou k dokonalosti. Puzzle s motivem modního butiku, představuje stylový a elegantní prostor plný módních kousků a inspirace. Zaujme vás sofistikovanou atmosférou a vkusně uspořádaným sortimentem oblečení a módních doplňků.

    Puzzle bylo vyrobeno v ČR a jeho precizní laserová kontrola zaručí, že v balení nebude chybět ani jeden dílek.

    Věk: 15+
    Číst víc
    Počet dílků
    3000
    Rozměry krabice
    430×300 mm
    Naše katalogové číslo
    1989469
    Kategorizace

    Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

    Nahlásit chybu

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Hodnocení

    Jak se líbil produkt vám?

    Nakladatelství Dino

    Číst víc

    „A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “