Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Online marketing - Kolektív autorov, Computer Press, 2014

299 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Online marketing

Současné trendy očima předních expertů

  • Autorský kolektiv

Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti... Číst víc

3,3 6 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2014
Počet stran
216

Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Můžeš říct: Miluju tě - Markéta Forejtová, Monika Seidlová, Nofreeusernames, CooBoo CZ, 2024

Více o knize

Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci.

Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi.

Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům:

- Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu
- PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu
- Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí
- Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn
- Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu
- Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu
- Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Číst víc
Počet stran
216
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
145×205 mm
Hmotnost
285 g
ISBN
9788025141557
Rok vydání
2014
Naše katalogové číslo
168353
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

3,3 / 5

6 hodnocení

2
2
0
0
2

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Ria
Neověřený nákup
5
11.1.2015
Perfektná kniha. Poskytuje veľa cenných rád a informácií. Sú to hlavne aktuálne veci. Samozrejme nesmú chýbať ani case studies a na konci knihy rozhovory z veľmi dobrými odborníkmi.
Číst víc
Peter
Neověřený nákup
1
17.8.2015
osobne si myslim, ze kniha velmi slaba, nic nove mi nepriniesla, ziadne konkretne tipy ani triky, len rozpravanie o historii seo, analytics, co je to online marketing, kde sa pouziva, kto ho robi, ale nic, co by som realne mohol v podnikani zapracovat mi kniha nedala. Neodporucam.
Číst víc
Miloš Madola
Ověřený nákup
1.5.2020
Miloš
Neskutočne slabá, nudná a nezaujímavá kniha, ktorá do sveta online marketingu nič nepriniesla. Všetky téma obišla obrovskou obkľukou a nič nové som sa nedozvedel. Všetky informácie by som si dohľadal zdarma cez internet. Case studies? Absolútne k ničomu. Aby som polovicu Case studies čítal len o osobných záležitostiach opytovaného? Kto tie otázky zostavoval? Des! Ja ako video tvorca som sa o video marketignu dozvedel základné veci, ktoré som vedel ešte predtým, ako som začal točiť. Keď sa už ku niečomu konkrétnemu blížili, tak som zhrnuli do všeobecných bodov, odrážok, pojmov a nič viac. NEODPORÚČAM. Škoda, že som ju neprelistoval do 14 dní, aby som ju mohol vrátiť. Strata času Číst víc
Peter
Neověřený nákup
17.8.2015
Názor čitateľa
osobne si myslim, ze kniha velmi slaba, nic nove mi nepriniesla, ziadne konkretne tipy ani triky, len rozpravanie o historii seo, analytics, co je to online marketing, kde sa pouziva, kto ho robi, ale nic, co by som realne mohol v podnikani zapracovat mi kniha nedala. Neodporucam. Číst víc
Ria
Neověřený nákup
11.1.2015
Názor čitateľa
Perfektná kniha. Poskytuje veľa cenných rád a informácií. Sú to hlavne aktuálne veci. Samozrejme nesmú chýbať ani case studies a na konci knihy rozhovory z veľmi dobrými odborníkmi. Číst víc

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Nechci na tobě, abys mě měl takhle rád pořád, ale chci, aby sis to pamatoval. Někde ve mně bude vždycky ten člověk, kterým jsem dnes večer.“

Něžná je noc - Francis Scott Fitzgerald, 2012
Něžná je noc
Francis Scott Fitzgerald