Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Heteronyma - Fernando Pessoa, Odeon, 1968

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Heteronyma - Fernando Pessoa, Odeon, 1968
Heteronyma - Fernando Pessoa, Odeon, 1968

Heteronyma

Výbor z básní jednoho z nejvýznamnějších moderních portugalských básníků. Obsahuje básně tří fiktivních spisovatelských osobností s odlišnou... Číst víc

Nakladatel
Odeon, 1968
Počet stran
171

Výbor z básní jednoho z nejvýznamnějších moderních portugalských básníků. Obsahuje básně tří fiktivních spisovatelských osobností s odlišnou... Číst víc

Naši skřítci o tomto titulu zatím nemají víc informací, ale jakmile je získáme, tuto stránku doplníme.
  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání
Heteronyma - Fernando Pessoa, Odeon, 1990
Pevná vazba
Čeština, 1990
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024

Více o knize

Výbor z básní jednoho z nejvýznamnějších moderních portugalských básníků. Obsahuje básně tří fiktivních spisovatelských osobností s odlišnou estetickou a filosofickou koncepcí tvorby, a to Alberta Caeira, Alvara de Campos a Ricarda Reise, jímž autor říkal heteronyma, a dále pak básně podepisované vlastním básníkovým jménem. Verše vyjadřující drama osamělého člověka, zcela oddaného poezii.. Přeloženo z portugalštiny. 1000 výt.
Číst víc
Počet stran
171
Vazba
brožovaná vazba
Rok vydání
1968
Naše katalogové číslo
2201703
Jazyk
čeština
Překlad
Nakladatel
Odeon
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Odeon

Číst víc

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “