Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Marketing management - Václav Stříteský a kolektív, C. H. Beck, 2023

838 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Marketing management - Václav Stříteský a kolektív, C. H. Beck, 2023
Marketing management - Václav Stříteský a kolektív, C. H. Beck, 2023

Marketing management

Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení.... Číst víc

Nakladatel
C. H. Beck, 2023
Počet stran
584

Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

838 Kč

Skladem 1 ks
  • Osobní odběr 28. 5.
  • Na vaší adrese 28. 5.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
28. 5.
Partnerské knihkupectví
28. 5.
Odběrní místo PPL
28. 5.
Odběrní místo Zásilkovna
28. 5.
AlzaBox
28. 5.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
28. 5.
Kurýr PPL
28. 5.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Marketing management - Václav Stříteský a kolektív, C. H. Beck, 2023
838 Kč

Více o knize

Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová nabídka podložena správně stanovenou cenou? Jak zákazníci vnímají naši značku? Jak získat nové zákazníky a jak udržet ty stávající? Kdo jsou naši konkurenti a jak si vůči nim stojíme? Jak měřit efektivitu vložených prostředků do marketingových aktivit?

Tato kniha se snaží ukázat a vysvětlit cesty, kterými lze nalézt odpovědi nejen na uvedené otázky. Zabývá se stěžejními oblastmi marketingového rozhodování zejména na strategické, ale i taktické úrovni. Je zřejmé, že žádná publikace nemůže podrobně pokrýt veškeré oblasti tak pestré a dynamické disciplíny, jakou marketing bezesporu je. Navzdory této skutečnosti se autoři snažili postihnout ve většině klíčových témat detailnější aspekty, než jsou pouze základy marketingu. Kniha je tak určena studentům i všem zájemcům o marketing, kteří chtějí získat širší rámec a kontext v oboru marketingu.

 
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie)