Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Globalizovaná žena - Christa Wichterich, proFem, 2000

160 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Globalizovaná žena - Christa Wichterich, proFem, 2000
Globalizovaná žena - Christa Wichterich, proFem, 2000

Globalizovaná žena

Zprávy o budoucí nerovnosti

První kritická publikace k tématu globalizace, která na probíhající proces nového uspořádání světa pohlíží ze ženského úhlu... Číst víc

Nakladatel
proFem, 2000
Počet stran
226

První kritická publikace k tématu globalizace, která na probíhající proces nového uspořádání světa pohlíží ze ženského úhlu... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Více o knize

První kritická publikace k tématu globalizace, která na probíhající proces nového uspořádání světa pohlíží ze ženského úhlu. Studie německé publicistky se věnuje tématu globalizace z úhlu gender. Na konkrétních příkladech zpochybňuje tvrzení, že ženám se díky procesu globalizace otevírají nové možnosti. Rozebírá vnímání žen na trhu práce jako flexibilní pracovní síly bez náležitého zabezpečení a věnuje se i současnému stavu ženských hnutí. Publikaci doplňuje slovníček pojmů i seznam vybrané literatury k tématu.
Číst víc
Originální název
Die globalisierte Frau, Berichte aus der Zukunft der Ungleichheit
Počet stran
226
Vazba
brožovaná vazba
ISBN
8023856316
Rok vydání
2000
Naše katalogové číslo
2470841
Jazyk
čeština
Překlad
Nakladatel
proFem
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “