Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Managing the Professional Service Firm - David H. Maister, Simon & Schuster, 2003

372 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Managing the Professional Service Firm - David H. Maister, Simon & Schuster, 2003
Managing the Professional Service Firm - David H. Maister, Simon & Schuster, 2003

Managing the Professional Service Firm

Professional service firms differ from other business enterprises in two distinct ways: first they provide highly customised services thus cannot apply many of the management... Číst víc

Nakladatel
Simon & Schuster, 2003
Počet stran
400

Professional service firms differ from other business enterprises in two distinct ways: first they provide highly customised services thus cannot apply many of the management principles developed for product-based industries... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

372 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Labuť a lovec - Jiří Březina, Vyšehrad, 2024
Managing the Professional Service Firm - David H. Maister, Simon & Schuster, 2003
372 Kč

Více o knize

Professional service firms differ from other business enterprises in two distinct ways: first they provide highly customised services thus cannot apply many of the management principles developed for product-based industries. Second, professional services are highly personalised, involving the skills of individuals. Such firms must therefore compete not only for clients but also for talented professionals. Drawing on more than ten years of research and consulting to these unique and creative companies, David Maister explores issues ranging from marketing and business development to multinational strategies, human resources policies to profit improvement, strategic planning to effective leadership. While these issues can be complex, Maister simplifies them by recognising that 'every professional service firm in the world, regardless of size, specific profession, or country of operation, has the same mission statement: outstanding service to clients, satisfying careers for its people and financial success for its owners.'
Číst víc
Počet stran
400
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
155×232 mm
ISBN
0743231562
Rok vydání
2003
Naše katalogové číslo
384729
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Simon & Schuster
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Zhluboka jsem se nadechla a naslouchala známému, chlubivému hlasu svého srdce. Já jsem, já jsem, já jsem.“

Pod skleněným zvonem - Sylvia Plath, 2018
Pod skleněným zvonem
Sylvia Plath