Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová, Grada, 2010

147 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová, Grada, 2010
Přečtená
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová, Grada, 2010

Moderní marketingová komunikace
Přečtená

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2010
Počet stran
303

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

147 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 29. 5.
  • Na vaší adrese 29. 5.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
29. 5.
Partnerské knihkupectví
29. 5.
Odběrní místo PPL
29. 5.
Odběrní místo Zásilkovna
29. 5.
AlzaBox
29. 5.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
29. 5.
Kurýr PPL
29. 5.
Další přečtené knihy
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová, Grada, 2010
Pevná vazba
Výborný stav Čeština, 2010
Skladem

189 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Více o knize

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Anna
Neověřený nákup
1.2.2022
Knižka splnila očakávania a potreby . Bola veľmi osožná a nápomocná dcére pri písaní bakalárskej práce . Kúpa a naštudovanie knihy bolo doporučene katedrou vysokej školy . Číst víc

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.“

Složka 64 - Jussi Adler-Olsen, 2013
Složka 64
Jussi Adler-Olsen