Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Spodná vlna - Charlene Li, Josh Bernoff, Eastone Books, 2010

464 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Spodná vlna

Ako podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiá

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú... Číst víc

4,0 2 hodnocení
Nakladatel
Eastone Books, 2010
Počet stran
312

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc... Číst víc

  • Pevná vazba s přebalem
  • Slovenština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Více o knize

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc. V knihe Spodná vlna ponúkajú dvaja špičkoví výskumníci z Forrester Research spôsob, ako využiť moc sociálnych médií na dosiahnutie úspechu v podnikaní. Ak sa zaoberáte marketingom, výskumom, podporou predaja, predajom, vývojom, alebo ak riadite spoločnosť, v knihe nájdete presne cielené rady, podporené skutočnými príkladmi návratnosti investícií, ktoré vás presvedčia, že spojenie so sociálnymi médiami naozaj funguje. Kniha bola vyhlásená za jednu z najlepších kníh o marketingu za rok 2008.
Číst víc
Počet stran
312
Vazba
pevná vazba s přebalem
Rozměr
150×215 mm
Hmotnost
526 g
ISBN
9788081091377
Rok vydání
2010
Edice
Nadácia Tatra banky
Naše katalogové číslo
92687
Jazyk
slovenština
Nakladatel
Eastone Books
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

2 hodnocení

0
2
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Ján Kaminský
Ověřený zákazník
3.9.2013
Super
Mne sa táto kniha páčila. Nikdy som neriešil marketing a ani som s ním nejako nemal skúsenosti, No táto kniha mi ukázala aj jeho čaro a možnosti. Odporúčam každému, kto si chce rozšíriť obzory svojich vedomosti aj v tomto smere. Číst víc
lia
Neověřený nákup
29.12.2010
Názor čitateľa
Som prekladatelkou tejto knihy do slovenciny a odporucila by som ju vsetkym, ktori hladaju nove moznosti realizacie rekalmy a marketingu. Pacil sa mi napriklad system odmenovania zakaznikov za vyskusanie a reklamovanie produktov. Číst víc

Nakladatelství Eastone Books

Číst víc

„Zhluboka jsem se nadechla a naslouchala známému, chlubivému hlasu svého srdce. Já jsem, já jsem, já jsem.“

Pod skleněným zvonem - Sylvia Plath, 2018
Pod skleněným zvonem
Sylvia Plath