Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Zbraně a taktika - Tom Wintringham, Naše vojsko CZ, 2010

44 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Zbraně a taktika - Tom Wintringham, Naše vojsko CZ, 2010
Přečtená
Zbraně a taktika - Tom Wintringham, Naše vojsko CZ, 2010

Zbraně a taktika
Přečtená

Kniha je psána v době, kdy řinčení pancíře nám zní v uších. Probírá celá tisíciletí minulosti, aby nám dala klíč k pochopení pancéřových divisí dneška. Začíná obléháním Troje,... Číst víc

Nakladatel
Naše vojsko CZ, 2010
Počet stran
256

Kniha je psána v době, kdy řinčení pancíře nám zní v uších. Probírá celá tisíciletí minulosti, aby nám dala klíč k pochopení pancéřových divisí dneška. Začíná obléháním Troje, aby objasnila vojenský význam obléhání Stalingradu... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

44 Kč

Skladem
Posíláme ihned

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Labuť a lovec - Jiří Březina, Vyšehrad, 2024
Zbraně a taktika - Tom Wintringham, Naše vojsko CZ, 2010
44 Kč

Více o knize

Kniha je psána v době, kdy řinčení pancíře nám zní v uších. Probírá celá tisíciletí minulosti, aby nám dala klíč k pochopení pancéřových divisí dneška. Začíná obléháním Troje, aby objasnila vojenský význam obléhání Stalingradu. Kniha chce dosáhnout jediného: má nám pomoci pochopit válečnictví, má nám pomoci vyhrát válku.
Číst víc
Počet stran
256
Vazba
pevná vazba
Rozměr
149×210 mm
Hmotnost
460 g
Rok vydání
2010
Naše katalogové číslo
1445839
Jazyk
čeština
Nakladatel
Naše vojsko CZ
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “