Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Architektura softwaru - Peter Eeles, Peter Cripps, CPRESS, 2011

497 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Architektura softwaru - Peter Eeles, Peter Cripps, CPRESS, 2011
Architektura softwaru - Peter Eeles, Peter Cripps, CPRESS, 2011

Architektura softwaru

Nepostradatelný průvodce návrhem softwarové architektury, která funguje

Chcete navrhovat lepší software? Potřebuje architektura vámi navrženého projektu pevnější základy? Naučte se navrhovat architekturu, která povede vznikající software k úspěšnému... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
CPRESS, 2011
Počet stran
328

Chcete navrhovat lepší software? Potřebuje architektura vámi navrženého projektu pevnější základy? Naučte se navrhovat architekturu, která povede vznikající software k úspěšnému konci... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Více o knize

Chcete navrhovat lepší software? Potřebuje architektura vámi navrženého projektu pevnější základy? Naučte se navrhovat architekturu, která povede vznikající software k úspěšnému konci.

Dvojice autorů vám představí základní postupy nutné pro správný návrh robustní architektury, stejně jako proces tvorby dokumentace a znovupoužitelných prvků architektury. Veškeré poznatky jsou v dalších kapitolách demonstrovány na případové studii. V ní se autoři zaměřují na roli architekta v procesu vzniku softwaru a obvyklé problémy, které tento proces mohou provázet. Knihu uzavírá soubor univerzálních postupů, které lze aplikovat na většinu dnes vznikajících složitých systémů.

V knize se mimo jiné naučíte:

- Znát vazby architektury na další části softwarového projektu
- Zvládnout roli architekta v typickém projektu vývoje softwaru
- Přesně navrhnout architekturu na základě požadavků
- Nasazovat opětovně použitelné prvky architektury
- Vytvářet dokumentaci architektury pro další zainteresované strany
- Spolupracovat s dalšími členy vývojového týmu

Kniha je nepostradatelným zdrojem informací nejen pro softwarové architekty, hodnotné informace v ní najdou i projektoví manažeři, vedoucí vývojových týmů, programátoři, testeři a analytici.
Číst víc
Počet stran
328
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
528 g
ISBN
9788025130360
Rok vydání
2011
Naše katalogové číslo
101580
Jazyk
čeština
Nakladatel
CPRESS
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze


Nakladatelství CPRESS

Číst víc

„Opravdu mě po dočtení dorazilo, že když skončíte se čtením, přejete si, aby byl autor váš úžasný kamarád a mohli jste mu zavolat, kdykoliv se vám chtělo.“

Kdo chytá v žitě - Jerome David Salinger, 2021
Kdo chytá v žitě
Jerome David Salinger