Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Žijte a myslete kreativně - Vít Baloušek, Computer Press, 2011

449 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Žijte a myslete kreativně - Vít Baloušek, Computer Press, 2011
Žijte a myslete kreativně - Vít Baloušek, Computer Press, 2011

Žijte a myslete kreativně

10 klíčů k reklamě, která zaujme

Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby... Číst víc

4,0 2 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2011
Počet stran
232

Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024

Více o knize

Vše, co jste kdy chtěli vědět o práci v reklamní agentuře, ale báli jste se zeptat.

Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby.

„Autor je reklamní praktik. A na textu je to znát. Vše je popsáno jednoduchou, živou a vtipnou formou. Protože taková má být i reklama. Kniha vás krok za krokem provede fascinujícím světem práce reklamních agentur, naleznete v ní návody, jak převést obchodní cíle do řeči tvůrců reklamy, odhalíte tajemství tvůrčího myšlení či základní principy kreativní práce.”
—Josef Vojta, marketingový konzultant reklamní agentury united people

Jistě se vám budou hodit praktické návody:
•Jak sestavit zadání pro tvorbu reklamy
•36 zaručených kreativních tipů, jak vytvořit efektivní reklamní kampaň
•Jak sestavit funkční kreativní tým
•Jak úspěšně prezentovat svou myšlenku
•Jak zvýšit efektivitu kreativní práce
•Jak přežít na volné noze
•Jak na reklamu pro charitativní a neziskový sektor
•Jak systematicky zlepšovat efektivitu reklamních kampaní
•Jak se bránit špinavým reklamním trikům

Tato kniha by se zkrátka měl stát povinnou četbou pro všechny, kdo se chtějí dozvědět víc o pozadí reklamní tvorby, pro současné a budoucí reklamní tvůrce i pro zadavatele reklamy a manažery značek.
Číst víc
Počet stran
232
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
430 g
ISBN
9788025129548
Rok vydání
2011
Naše katalogové číslo
108364
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

2 hodnocení

0
2
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Ať člověk utíká, jak chce, sobě samému neunikne. Je to jako se stínem. Pořád se vás to drží.“

Po otřesech - Haruki Murakami, 2010
Po otřesech
Haruki Murakami