Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Marketing podle Kotlera - Kolektiv autorů, Grada, 2001

667 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Marketing podle Kotlera - Kolektiv autorů, Grada, 2001
Marketing podle Kotlera - Kolektiv autorů, Grada, 2001

Marketing podle Kotlera

  • Autorský kolektiv

Program Marketing podle Kotlera je jeden z nejúspěšněnších přednáškových cyklů profesora Philipa Kotlera a kniha stejného názvu získala titul Marketingový bestseller. Číst víc

Nakladatel
Grada, 2001
Počet stran
0

Program Marketing podle Kotlera je jeden z nejúspěšněnších přednáškových cyklů profesora Philipa Kotlera a kniha stejného názvu získala titul Marketingový bestseller. Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Více o knize

   Program Marketing podle Kotlera je jeden z nejúspěšněnších přednáškových cyklů profesora Philipa Kotlera a kniha stejného názvu získala titul Marketingový bestseller . Program pomáhá manažerům pochopit všechny významné aspekty marketingu.Ve svém celku představuje neocenitelný zdroj myšlenek a nápadů pomáhajících manažerům k vyšší marketingové efektivnosti. Nejnovějš Kotlerovy úvahy zahrnují tyto oblasti: - Identifikace marketingových příležitostí. - Výěr správných tržních segmentů pro nové výrobky a služby. - Budování silných značek. - Tvorba marketingového mixu (rozšíření tradičních čtyř P ). - Získávání, udžování a pěstování loajality zákazníků - Tvorba a poskytování vyšší hodnoty pro zákazníky. - Efektivní marketingové plánování. - Využívání elektronického marketingu a cyberprostoru. Každou dílčí přednášku uzavírá série „otázek k zamyšlení“, jež marketingovým manažerům umožňují aplikovat nové poznatky na potřeby a situaci jejich vlastního podniku.Program obsahuje také tištěné ilustrativní „přehledy“, které pomáhají marketingovým manažerům aplikovat doporučené postupy v praxi
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Je to úžasné, co všecko si mudlové vymysleli, aby se obešli bez čar a kouzel.“

Harry Potter a Tajemná komnata - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor), 2016
Harry Potter a Tajemná komnata
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)