Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Jak cool značky zůstávají hot - Joeri Van den Bergh, Mattias Behrer, BIZBOOKS, 2012

160 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Jak cool značky zůstávají hot - Joeri Van den Bergh, Mattias Behrer, BIZBOOKS, 2012
Přečtená
Jak cool značky zůstávají hot - Joeri Van den Bergh, Mattias Behrer, BIZBOOKS, 2012

Jak cool značky zůstávají hot
Přečtená

Marketing zaměřený na mladou "generaci Y"

Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
BIZBOOKS, 2012
Počet stran
248

Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

160 Kč

Skladem
Posíláme ihned

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

AHA! Rodičovství - Praktický průvodce - Laura Markham, Mladá fronta, 2024

Více o knize

Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys. V publikaci Jak cool značky zůstávají hot se Joeri Van den Bergh a Mattias Behrer věnují faktorům, kterými se příslušníci generace Y řídí jako spotřebitelé, a také vhodným strategiím, jimiž mohou marketéři tuto skupinu 16–31letých oslovit. Postřehy autorů vycházejí z rozhovorů s pěti tisíci mladých z generace Y. Tento nový výzkum přináší pochopení jejich spotřebitelské psychologie a chování.

V knize Jak cool značky zůstávají hot naleznete:

• praktické rady a konkrétní tipy pro marketingové plány a kampaně zacílené na generaci Y,
• případové studie společností a značek jako Nokia, Nivea, PlayStation, Coca-Cola, H&M nebo Levi's,
• tvůrčí a účinné nápady k pozicování, rozvoji a propagaci značek cílených na jednu z nejpočetnějších a nejvlivnějších generací mezi dnešními spotřebiteli,
• rady, jak navázat kontakt s novou generací,
• inspiraci pro vývoj relevantních strategií a značek cílených na mladé.
Číst víc
Počet stran
248
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
446 g
Rok vydání
2012
Naše katalogové číslo
1089165
Jazyk
čeština
Nakladatel
BIZBOOKS
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Terez Zdvihalová
Ověřený zákazník
5.7.2014
Skvělé
Skvělá kniha o marketingu zaměřeném na generaci lidí, dnes ve věku okolo 20 let. Velice doporučuji, asi nejlepší jakou jsem kdy četla. Číst víc

Nakladatelství BIZBOOKS

Číst víc

„Řeknu ti tajemství, Hanno. Ta opravdu zlá strašidla nikdy nevypadají jako strašidla.“

Prohnilé město - Leigh Bardugo, 2022
Prohnilé město
Leigh Bardugo