Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Oceňování značky a jeho význam - David Haigh, Management Press, 2002

143 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Oceňování značky a jeho význam - David Haigh, Management Press, 2002
Přečtená
Oceňování značky a jeho význam - David Haigh, Management Press, 2002

Oceňování značky a jeho význam
Přečtená

Publikace, kterou významný britský konzultant a šéf společnosti Brand Finance původně zpracoval pro Evropskou asociaci komunikačních agentur, seznamuje s alternativními metodami... Číst víc

4,0 1 hodnocení
Nakladatel
Management Press, 2002
Počet stran
104

Publikace, kterou významný britský konzultant a šéf společnosti Brand Finance původně zpracoval pro Evropskou asociaci komunikačních agentur, seznamuje s alternativními metodami oceňování značky... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

143 Kč

Skladem
Posíláme ihned

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Více o knize

   Zavedená a úspěšná obchodní značka (či „brand“) je jedním z nejlepších nástrojů zajištění dlouhodobých zisků. Podnikové tržby, které nejsou spojeny se silnou značkou (např. tržby z dodávek pro vlastní značky maloobchodních řetězců), mohou být relativně snadno ohroženy konkurencí, cenovou válkou nebo inovacemi.

Navzdory již více než stoleté existenci řady velmi silných značek se – zejména v účetní profesi – jen pozvolna dospívalo k poznání, že značky je možno kupovat a oceňovat podobným způsobem jako tradiční pilíře podnikání, jako jsou nemovitosti, stroje či jiná hmotná aktiva.

Publikace Oceňování značky a jeho význam (nakladatelství Management Press, brož., 104 str., doporučená cena 180 Kč, z angl. orig. ji přeložil Fr. Drozen), kterou David Haigh, významný britský konzultant, zakladatel, majitel a šéf společnosti Brand Finance, původně zpracoval pro Evropskou asociaci komunikačních agentur, shrnuje „historickou“ diskusi o oceňování nehmotných aktiv a značek zvlášť a nastiňuje současné účetní přístupy k nim.

Podává přehled metod oceňování značky, uvádí modelový postup při oceňování značky a jeho konkrétní nástroje. Přináší přitom příklady využití oceňování značky pro různé účely (např. vykazování v podnikové rozvaze, interní komunikace, přidělování rozpočtových zdrojů v oblasti marketingu, plánování fúzí a akvizic, uzavírání licenčních smluv, daňové plánování či hodnocení reklamních agentur atd.) a ukazuje roli reklamních (komunikačních) agentur v procesu oceňování značky a jejich možný specifický přínos.

Značnou pozornost věnuje také otázce síly a tzv. ekvity značky a jejího měření. a zejména managementu zdraví a hodnoty značky.

Součástí publikace je i příloha uvádějící reprezentativní příklady a případové studie využití oceňování značky v podnikatelské praxi.

Knihu ocení nejen představitelé vrcholových vedení firem, ale především marketingoví specialisté a pracovníci reklamních agentur, finanční manažeři, podnikoví účetní a odhadci.
Číst víc
Počet stran
104
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
145×205 mm
Hmotnost
131 g
Rok vydání
2002
Naše katalogové číslo
1585219
Jazyk
čeština
Nakladatel
Management Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

1 hodnocení

0
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

David Haigh

Číst víc

Nakladatelství Management Press

Číst víc

„„Přijdeme pozdě,“ připomněl Colin. - „To nevadí,“ řekla Chloé. „Posuň si zpátky hodinky.““

Pěna dní - Boris Vian, 2011
Pěna dní
Boris Vian