Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Základy marketingu - Viera Cibáková, Gabriela Bartáková, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007

163 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Základy marketingu - Viera Cibáková, Gabriela Bartáková, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
Přečtená
Základy marketingu - Viera Cibáková, Gabriela Bartáková, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007

Základy marketingu
Přečtená

Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, ... Číst víc

4,7 3 hodnocení
Nakladatel
Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
Počet stran
224

Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, ... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Slovenština

163 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 14. 6.
  • Na vaší adrese 14. 6.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
14. 6.
Partnerské knihkupectví
14. 6.
Odběrní místo PPL
14. 6.
Odběrní místo Zásilkovna
14. 6.
AlzaBox
14. 6.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
14. 6.
Kurýr PPL
14. 6.

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024
Základy marketingu - Viera Cibáková, Gabriela Bartáková, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
163 Kč

Více o knize

Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, procesov globalizácie, rozvoja informačných technológií a rastúcich požiadaviek zákazníkov nevyhnutne uplatňovať vo svojom podnikaní. Je rozdelená do piatich základných častí: základné pojmy marketingu a tvorba marketingovej koncepcie, strategické a marketingové plánovanie, marketingové prostredie a marketingový informačný systém, segmentáciu trhu a analýza nákupného správania,
nástroje marketingového mixu.

Publikácia by mala osloviť študentov, ktorí sa na profesionálnu marketingovú dráhu pripravujú, manažérov, ktorí profesiu už vykonávajú, ako aj všetkých podnikových zamestnancov, ktorí si chcú rozšíriť vedomosti z oblasti marketingových aktivít.
Číst víc
Počet stran
224
Vazba
pevná vazba
Rozměr
155×215 mm
Hmotnost
402 g
Rok vydání
2007
Naše katalogové číslo
984833
Jazyk
slovenština
Nakladatel
Wolters Kluwer (Iura Edition)
Pro koho
pro začátečníky
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,7 / 5

3 hodnocení

2
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Patrícia
Neověřený nákup
10.12.2012
Názor čitateľa
Som veľmi spokojná s touto knihou. Obsah, obrázky, tabuľky, citácie aj presný pôvod citácie. Som nadmieru spokojná a určite by som ju odporučila každému, ktorý potrebuje pomôcť s marketing-om napríklad k seminárke, k bakalárskej práci ( ktorá mi dosť v tejto oblasti pomohla) alebo pre vlastné zdokonaľovanie. A o dodacích podmienkach asi toľko, že keď budem potrebovať knihu...tak jedine MARTINUS.SK :) Číst víc

„Kde leží tvůj poklad, tam bude i tvé srdce.“

Harry Potter a relikvie smrti - J.K. Rowling, Jonny Duddle (ilustrácie), 2018
Harry Potter a relikvie smrti
J.K. Rowling, Jonny Duddle (ilustrácie)