Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Péče o zákazníky - Aleš Spáčil, Grada, 2003

60 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Péče o zákazníky - Aleš Spáčil, Grada, 2003
Přečtená
Péče o zákazníky - Aleš Spáčil, Grada, 2003

Péče o zákazníky
Přečtená

Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti

Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků?... Číst víc

Nakladatel
Grada, 2003
Počet stran
116

Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků?... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

60 Kč

Skladem
  • Osobní odběr zítra
  • Na vaší adrese zítra

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
Zítra (objednejte do 17:00)
Partnerské knihkupectví
Zítra (objednejte do 13:00)
Odběrní místo PPL
Zítra (objednejte do 17:00)
Odběrní místo Zásilkovna
Zítra (objednejte do 13:00)
AlzaBox
Zítra (objednejte do 13:00)

Doručení na adresu

Kurýr GLS
Zítra (objednejte do 13:00)
Kurýr PPL
Zítra (objednejte do 17:00)

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Více o knize

Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků?

Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a špatné přístupy v péči o zákazníky a ukazuje, jak je důležité seznámit každého s jeho rolí a s rolí ostatních při uspokojování zákazníka.

Z obsahu:

Revoluce v chápání služeb a produktů
Zákazníci
Zaměstnanci
Procesy
Řízení očekávání
Kvalita
Odchody zákazníků
Call Centrum - jak do toho
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Všichni děláme chyby, někdy dokonce dřív, než ráno vstaneme. Nemůžeme si pomoct a chybujeme. Důležité je nepřestat se snažit. A když je to potřeba, omluvit se.“

Příběh Arthura Truluva - Elizabeth Berg, 2021
Příběh Arthura Truluva
Elizabeth Berg