Péče o zákazníky
Přečtená
Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti
- Nakladatel
- Grada, 2003
- Počet stran
- 116
Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků?... Číst víc
- Brožovaná vazba
- Mírně opotřebovaná
- Čeština
60 Kč
- Osobní odběr zítra
- Na vaší adrese zítra
Osobní odběr
Doručení na adresu
Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!
Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.
Vyzkoušet KnihovrátekProč nakupovat na Martinus.cz?
- Doprava zdarma od 999 Kč
- Více než 5 000 výdejních míst
- Záložky ke každému nákupu