Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv, Grada, 2012

349 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv, Grada, 2012
Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv, Grada, 2012

Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních... Číst víc

5,0 2 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2012
Počet stran
272

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

AHA! Rodičovství - Praktický průvodce - Laura Markham, Mladá fronta, 2024

Více o knize

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.
Číst víc
Počet stran
272
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×240 mm
Hmotnost
598 g
ISBN
9788024743547
Rok vydání
2012
Naše katalogové číslo
134719
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada
Pro koho
pro začátečníky
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

2 hodnocení

2
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

j
Neověřený nákup
7.1.2013
Názor čitateľa
must have pre študenta aj reklamátora Číst víc

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Vědomosti mohou být vždy nebezpečné. Jsou mocnější zbraní než kterýkoli meč či kouzlo.“

Kouzla rodu Thornů - Margaret Rogerson, 2022
Kouzla rodu Thornů
Margaret Rogerson