Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Hegarty on Advertising - John Hegarty, Thames & Hudson, 2017

571 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Hegarty on Advertising - John Hegarty, Thames & Hudson, 2017
Hegarty on Advertising - John Hegarty, Thames & Hudson, 2017

Hegarty on Advertising

What makes a great idea? How do you make the best pitch to a prospective client? What effect will new technology have on advertising? Written by one of the world’s leading... Číst víc

Nakladatel
Thames & Hudson, 2017
Počet stran
232

What makes a great idea? How do you make the best pitch to a prospective client? What effect will new technology have on advertising? Written by one of the world’s leading advertising creatives, Hegarty on Advertising contains over four decades ... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

571 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned
Další knižní vydání (2)
Hegarty on Advertising - John Hegarty, Thames & Hudson, 2023
Brožovaná vazba
Angličtina, 2023
Skladem 1 ks

461 Kč


Hegarty on Advertising - John Hegarty, Thames & Hudson, 2011
Pevná vazba
Angličtina, 2011
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024
Hegarty on Advertising - John Hegarty, Thames & Hudson, 2017
571 Kč

Více o knize

What makes a great idea? How do you make the best pitch to a prospective client? What effect will new technology have on advertising? Written by one of the world’s leading advertising creatives, Hegarty on Advertising contains over four decades of wisdom and insight from the man behind hugely effective and influential campaigns for brands such as Levi Strauss, Audi, and Unilever. The book is both an advertising credo and a brilliantly entertaining memoir, divided into two parts. The first offers John Hegarty’s personal insights and advice on the advertising business: Ideas, Brands, The Agency, Briefs, Pitching, Storytelling, and Technology. In the second, Hegarty talks about his own career and experiences, from his early days working with Charles Saatchi to the founding of Bartle Bogle Hegarty (BBH) in 1982 and its rise to global renown with offices in London, New York, Singapore, Shanghai, Mumbai, and Sao Paulo. This essential addition to any advertising executive’s shelf is now fully revised and ready to inspire a new generation of marketers.
Číst víc
Originální název
Hegarty on Advertising
Počet stran
232
Vazba
pevná vazba
Rozměr
180×240 mm
Hmotnost
865 g
ISBN
9780500293638
Rok vydání
2017
Naše katalogové číslo
296866
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Thames & Hudson
Pro koho
pro podnikatele
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Nejlepší způsob, jak se zbavit nočních můr, je převyprávět je do záchodové mísy a pak spláchnout.“