Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Islamic Branding and Marketing - Paul Temporal, Gardners, 2012

1 094 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Islamic Branding and Marketing - Paul Temporal, Gardners, 2012
Islamic Branding and Marketing - Paul Temporal, Gardners, 2012

Islamic Branding and Marketing

Creating A Global Islamic Business

Islamic Branding and Marketing: Creating A Global Islamic Businessprovides a complete guide to building brands in the largest consumer market in the world... Číst víc

Nakladatel
Gardners, 2012
Počet stran
324

Islamic Branding and Marketing: Creating A Global Islamic Businessprovides a complete guide to building brands in the largest consumer market in the world... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

1 094 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024
Islamic Branding and Marketing - Paul Temporal, Gardners, 2012
1 094 Kč

Více o knize

Islamic Branding and Marketing: Creating A Global Islamic Businessprovides a complete guide to building brands in the largest consumer market in the world. The global Muslim market is now approximately 23 percent of the world's population, and is projected to grow by about 35 percent in the next 20 years. If current trends continue, there are expected to be 2.2 billion Muslims in 2030 that will make up 26.4 percent of the world's total projected population of 8.3 billion.

As companies currently compete for the markets of China and India, few have realized the global Muslim market represents potentially larger opportunities. Author Paul Temporal explains how to develop and manage brands and businesses for the fast-growing Muslim market through sophisticated strategies that will ensure sustainable value, and addresses issues such as:

- How is the global Muslim market structured?
- What opportunities are there in Islamic brand categories, including the digital world?
- What strategies should non-Muslim companies adopt in Muslim countries?

More than 30 case studies illustrate practical applications of the topics covered, including Brunei Halal Brand, Godiva Chocolatier, Johor Corporations, Nestle, Unilever, Fulla, Muxlim Inc, and more.

Whether you are in control of an established company, starting up a new one, or have responsibility for a brand within an Islamic country looking for growth, Islamic Branding and Marketing is an indispensable resource that will help build, improve and secure brand equity and value for your company.
Číst víc
Počet stran
324
Vazba
pevná vazba
Rozměr
162×237 mm
Hmotnost
769 g
ISBN
9780470825396
Rok vydání
2012
Naše katalogové číslo
145766
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Gardners
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Na dětství nemám jedinou šťastnou vzpomínku. Tím nechci říct, že jsem během těch let nikdy nezakusil pocit štěstí nebo radosti. Utrpení je zkrátka totalitní: vše, co se vymyká jeho záběru, vymaže. “

Skoncovat s Eddym B. - Édouard Louis, 2018
Skoncovat s Eddym B.
Édouard Louis