Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Public relations - Clarke L. Caywood, Computer Press, 2003

236 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Public relations - Clarke L. Caywood, Computer Press, 2003
Přečtená
Public relations - Clarke L. Caywood, Computer Press, 2003

Public relations
Přečtená

Public relations - řízená komunikace podniku s veřejností Číst víc

4,8 6 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2003
Počet stran
640

Public relations - řízená komunikace podniku s veřejností Číst víc

  • Pevná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

236 Kč

Skladem
Posíláme ihned
Další přečtené knihy
Public relations - Clarke L. Caywood, Computer Press, 2003
Pevná vazba
Výborný stav Čeština, 2003
Skladem

303 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Více o knize

   Plánujete pro firmu dlouhodobou koncepci PR? Rádi byste získali co nejvíce zkušeností garantovaných praxí v oboru?

Titul Public relations – řízená komunikace podniku s veřejností je určena:
- marketingovým pracovníkům, kterým poskytne rady, jak public relations naplánovat a
připravit, jak kontrolovat a vyhodnocovat výsledky,
- agenturám zaměřeným na servis public relations – těm nabízí vyčerpávající informace
týkající se snad veškerých detailů.

Seznámí vás s tím:
- co to je public relations a jakou úlohu hraje v životě firmy
- jakými etapami ve svém vývoji public relations prošly, které trendy dnes udávají hlavní
tón
- z čeho se skládá tzv.organizační schéma public relations
- jaká pravidla platí v media relations rozhlasových a televizních stanic
- že součástí public relations jsou i vztahy mezi vedením a zaměstnanci
- jak využít styk se zákazníky, sponzorství ad. pro publicitu firmy
- co je to Issues Management a jak řešit nestandardní situace
- kam se vyvíjejí média, na co být v tomto směru připraven
- jak udržovat oboustranně prospěšné vztahy mezi firmou a PR či reklamní agenturou
- jakou PR zvolit v okamžiku sloučení nebo převzetí firmy
Číst víc
Počet stran
640
Vazba
pevná vazba
Rozměr
175×230 mm
Hmotnost
1103 g
Rok vydání
2003
Naše katalogové číslo
1579339
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5

6 hodnocení

5
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Zuzana
Neověřený nákup
6.4.2006
PR
"kniha je výborná najmä pre písanie diplomovej práce. Našla som v nej zaujímavé poznatky a pomohlo mi hlavne delenie public relations do jednotlivýh priemyselných odvetví. V knihe sa dá nájsť uplatnenie public relations v športe, odevníctve, kozmetike, poisťovníctve....Túto knihu odporúčam aj ďalším čitateľom" Číst víc

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Zhluboka jsem se nadechla a naslouchala známému, chlubivému hlasu svého srdce. Já jsem, já jsem, já jsem.“

Pod skleněným zvonem - Sylvia Plath, 2018
Pod skleněným zvonem
Sylvia Plath