Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Consumer Behavior and Culture - Marieke de Mooij, Sage Publications, 2019

2 479 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Consumer Behavior and Culture - Marieke de Mooij, Sage Publications, 2019
Consumer Behavior and Culture - Marieke de Mooij, Sage Publications, 2019

Consumer Behavior and Culture

Consequences for Global Marketing and Advertising

Marieke de Mooij's new edition of Consumer Behavior and Culture continues to explore how cultural influences can affect consumer behavior. The author uses her own model of... Číst víc

Nakladatel
Sage Publications, 2019
Počet stran
472

Marieke de Mooij's new edition of Consumer Behavior and Culture continues to explore how cultural influences can affect consumer behavior. The author uses her own model of consumer behavior to try and answer the fundamental questions about consumption... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

2 479 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Další knižní vydání
Consumer Behavior and Culture - Marieke de Mooij, Sage Publications, 2010
Brožovaná vazba
Angličtina, 2010
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

AHA! Rodičovství - Praktický průvodce - Laura Markham, Mladá fronta, 2024
Consumer Behavior and Culture - Marieke de Mooij, Sage Publications, 2019
2 479 Kč

Více o knize

Marieke de Mooij's new edition of Consumer Behavior and Culture continues to explore how cultural influences can affect consumer behavior. The author uses her own model of consumer behavior to try and answer the fundamental questions about consumption - what people buy, why they buy it and how they buy.

This edition has been updated to include:

An insight into the different roles of the internet and the growing influence of social media
An exploration of the various psychological and sociological aspects of human behavior, such as concept of self, personality, group influence, motivation, emotion, perception and information processing
Updated examples throughout, including millennials as consumers and how the language of consumption can differ across cultures
Číst víc
Počet stran
472
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
186×232 mm
Hmotnost
840 g
ISBN
9781544318165
Rok vydání
2019
Naše katalogové číslo
701285
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Sage Publications
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Staň se tím, kým jsi.“

Když Nietzsche plakal - Irvin D. Yalom, 2014
Když Nietzsche plakal
Irvin D. Yalom