Téma odborné publikace
Ekonomika služeb je obecně vymezeno problematikou, charakteristikou a vymezením znalostních služeb, s primárním zaměřením na vymezení definice znalostních služeb a následně na ekonomické zhodnocení jejich úrovně ve vybraných státech OECD, a dále na vytipování oblastí pro rozvoj znalostních služeb v České republice. V
úvodní části publikace je vedle běžných součástí vědecké práce proveden důkladný průzkum současného stavu řešené problematiky a úrovně poznání v oblasti znalostních služeb.
Třetí kapitola řeší klasifikaci služeb,
čtvrtá a pátá kapitola pojednává o poptávce a nabídce služeb včetně řízení nabídky a poptávky po službách a autorka neopomněla zabývat se cenami služeb či případnými podmínkami založení podniku služeb v České republice.
V deváté kapitole jsou provedeny komparativní analýzy znalostních služeb ve vybraných zemích OECD.
Následující část publikace je věnována analýze současné situace praktického poznání znalostních služeb v ČR.
V závěru jsou jednotlivé poznatky zobecněny a formulovány do hlavních myšlenek publikace.