Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie - Jan Dohnal, Grada, 2002

86 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie - Jan Dohnal, Grada, 2002
Přečtená
Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie - Jan Dohnal, Grada, 2002

Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie
Přečtená

Kvalita řízení vztahů se zákazníky je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň... Číst víc

Nakladatel
Grada, 2002
Počet stran
164

Kvalita řízení vztahů se zákazníky je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

86 Kč

Skladem
Posíláme ihned

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Více o knize

   Kvalita řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu. Proto je kniha určena řídícím pracovníkům podniků od generálních ředitelů přes ředitele marketingu, obchodu až k ředitelům informatiky, personalistům i dalším manažerům a specialistům a studentům VŠ ekonomického zaměření. Autor popisuje procesy CRM, pracovníky v CRM a technologické trendy a nároky na funkcionalitu technologických řešení, protože hlavně do těchto oblastí jsou rozdělovány investice do úspěšných inovací CRM, ilustruje jak řídit riziko inovace CRM. V příloze jsou uvedeny profily firem a poskytovaných služeb v oblasti CRM v ČR.
Číst víc
Počet stran
164
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×230 mm
Hmotnost
280 g
Rok vydání
2002
Naše katalogové číslo
1633367
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Člověk nemůže správně myslet, správně milovat ani správně spát, pokud se správně nenajedl!“

Tři guineje / Vlastní pokoj - Virginia Woolfová, 2020
Tři guineje / Vlastní pokoj
Virginia Woolfová