Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie
Přečtená
- Nakladatel
- Grada, 2002
- Počet stran
- 164
Kvalita řízení vztahů se zákazníky je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu... Číst víc
- Brožovaná vazba
- Mírně opotřebovaná
- Čeština
86 Kč
Posíláme ihned
Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!
Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.
Vyzkoušet KnihovrátekProč nakupovat na Martinus.cz?
- Doprava zdarma od 999 Kč
- Více než 5 000 výdejních míst
- Záložky ke každému nákupu