Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Softwarové projekty - jak dodat kvalitní softwarový produkt včas - Jim McCarthy, Computer Press, 1999

195 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Softwarové projekty - jak dodat kvalitní softwarový produkt včas - Jim McCarthy, Computer Press, 1999
Softwarové projekty - jak dodat kvalitní softwarový produkt včas - Jim McCarthy, Computer Press, 1999

Softwarové projekty - jak dodat kvalitní softwarový produkt včas

O tom, jak je těžké dovést náročný softwarový produkt do takového stavu, aby ho bylo možno předat zákazníkovi nebo dodávat na trh, navíc včas, může vyprávět snad každý... Číst víc

5,0 2 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 1999
Počet stran
216

O tom, jak je těžké dovést náročný softwarový produkt do takového stavu, aby ho bylo možno předat zákazníkovi nebo dodávat na trh, navíc včas, může vyprávět snad každý programátor i ten, kdo... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Více o knize

 ...programátorský tým řídí nebo zodpovídá za celkovou úspěšnost produktu. Jim McCarthy za léta své programátorské praxe, vedení vývojové skupiny Microsoft Visual C++ i jako majitel vlastní softwarové firmy pochopil zákonitosti složitého procesu tvorby softwaru, v týmovém prostředí zvlášť, a shromáždil je do řady empirických, ale opodstatněných a překvapivě srozumitelných pravidel, která vám takříkajíc otevřou oči. Stíhat termíny je v softwarové branži úkol takřka nadlidský, ale s lidmi, kteří vědí, co se má kdy dělat, je to jednodušší. Nechte si poradit od zkušeného praktika – přesvědčí vás, že programování není jen psaním kódu, ale z větší části řešením problémů a uvidíte, jak je odhalit a jak je řešit. Prezentuje zásady, z nichž se dozvíte, jak vytvářet kvalitní softwarové aplikace, držet se rozumného časového plánu, ale i jak je úspěšně zavádět a podporovat.
 Autor člení knihu do čtyř částí:
- Zahájení – organizace týmu, zhodnocení konkurenční pozice, volba marketingové strategie na základě naslouchání zákazníkům, kvalita jako cíl návrhu, jak vyváznout z dozvuků předchozího produktu.
- Mezihra – hledání kompromisu mezi funkcemi, zdroji a časem, vytyčování milníků, sklouznutí nemusí znamenat pád.
- Koncovka – vnímání naléhavosti, třídění chyb, stabilizace produktu.
- Uvedení na trh – vytvoření, zdokonalování a sdělování vhodného marketingového sdělení.
 V dodatku autor popisuje, jak rozpoznat, kdo jsou správní lidé do týmu a ukazuje na nejčastější chyby, které při výběru a vedení pracovníků manažeři dělají. Kniha je napsána živým stylem a podána vtipnou formou a kromě poučení tak slibuje být zároveň i strhujícím čtením.
Číst víc
Počet stran
216
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
176×250 mm
Hmotnost
376 g
ISBN
8072261940
Rok vydání
1999
Naše katalogové číslo
1310
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

2 hodnocení

2
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Vybudovali si neúplné a asymetrické přátelství, tvořené dlouhými pauzami a spoustou mlčení, jakýsi prázdný čistý prostor, kam se oba mohli vracet a nadechnout se, když je školní zdi sevřely natolik, že už dál nemohli ignorovat pocit, že se dusí. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano, 2021
Osamělost prvočísel
Paolo Giordano