Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Moderní marketing - Paul Smith, Computer Press

288 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Moderní marketing - Paul Smith, Computer Press
Přečtená
Moderní marketing - Paul Smith, Computer Press

Moderní marketing
Přečtená

Kniha Moderní marketing se zabývá především komunikací se zákazníkem a právě v této kategorii patří jednoznačně k světovým „jedničkám“. Proč? Číst víc

Nakladatel
Computer Press
Počet stran
544

Kniha Moderní marketing se zabývá především komunikací se zákazníkem a právě v této kategorii patří jednoznačně k světovým „jedničkám“. Proč? Číst víc

  • Pevná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

288 Kč

Skladem
  • Osobní odběr zítra
  • Na vaší adrese zítra

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
Zítra (objednejte do 17:00)
Partnerské knihkupectví
03. 6.
Odběrní místo PPL
Zítra (objednejte do 17:00)
Odběrní místo Zásilkovna
03. 6.
AlzaBox
03. 6.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
03. 6.
Kurýr PPL
Zítra (objednejte do 17:00)

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

Více o knize

Kniha Moderní marketing se zabývá především komunikací se zákazníkem a právě v této kategorii patří jednoznačně k světovým „jedničkám“. Proč? Autor – Paul Smith – totiž velmi přehlednou formou, plnou konkrétních ukázek, fotek, reálných a ověřených příkladů či zkušeností ukazuje, jak se má správně komunikovat s trhem.

Dozvíte se tak o základních principech, podle kterých by měl fungovat každý komunikační proces, ať se již jedná o průzkum a plánování, stanovení správných proporcí komunikačního mixu, dále se naučíte identifikovat zákazníkovo chování nebo např. zjistíte, jak si správně vybrat reklamní agenturu. Stěžejní část knihy však tvoří detailní popis věnovaný jednotlivým komunikačním kanálům: prodeji, reklamě a přímému marketingu. Poučíte se, kdy je nejvhodnější který kanál, jak vytvořit co nejlepší poselství, jak správně využít psanou reklamu, billboardy, TV a rádio, jaký účinek má přímá rozesílka, osobní kontakt, Internet, merchadising ad.

Získáte tak řadu vědomostí, které vám pomohou správně propagovat vaše zboží či služby jak prostřednictvím vašich obchodníků, tak i dalšími zmíněnými cestami. Věříme, že se vám tyto znalosti mnohonásobně vrátí zájmem a poptávkou trhu.
Číst víc
Počet stran
544
Vazba
pevná vazba
Rozměr
180×235 mm
Hmotnost
921 g
Naše katalogové číslo
1055385
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “