Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Marketing pro evropský trh - Jaroslav Světlík, Grada, 2003

107 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Marketing pro evropský trh - Jaroslav Světlík, Grada, 2003
Přečtená
Marketing pro evropský trh - Jaroslav Světlík, Grada, 2003

Marketing pro evropský trh
Přečtená

Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2003
Počet stran
272

Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí. Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

107 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 07. 6.
  • Na vaší adrese 07. 6.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
07. 6.
Partnerské knihkupectví
07. 6.
Odběrní místo PPL
07. 6.
Odběrní místo Zásilkovna
07. 6.
AlzaBox
07. 6.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
07. 6.
Kurýr PPL
07. 6.

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Více o knize

Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí. Kromě charakteristiky ekonomického, sociálního a právního prostředí se kniha zabývá otázkami strategie vstupu na jednotný evropský trh, ochranou postavení na domácím trhu a kulturními odlišnostmi jednotlivých zemí EU. Pozornost je věnována spotřebnímu chování obyvatel EU, přizpůsobení marketingových aktivit pro evropský tržní prostor, marketingovému mixu a marketingovým komunikacím, zvláště národním rozdílům v reklamě. Kniha je určena manažerům a specialistům českých i mezinárodních firem, marketingových, reklamních a PR agentur, studentům a pedagogům vysokých škol.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Vědomosti mohou být vždy nebezpečné. Jsou mocnější zbraní než kterýkoli meč či kouzlo.“

Kouzla rodu Thornů - Margaret Rogerson, 2022
Kouzla rodu Thornů
Margaret Rogerson