Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
To Sell is Human - Daniel H. Pink, Riverhead, 2013

468 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
To Sell is Human - Daniel H. Pink, Riverhead, 2013
To Sell is Human - Daniel H. Pink, Riverhead, 2013

To Sell is Human

The Surprising Truth About Moving Others

Along the way, Pink describes the six successors to the elevator pitch, the three rules for understanding another's perspective, the five frames that can make your message... Číst víc

Nakladatel
Riverhead, 2013
Počet stran
272

Along the way, Pink describes the six successors to the elevator pitch, the three rules for understanding another's perspective, the five frames that can make your message clearer and more persuasive, and much more. Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

468 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Další knižní vydání
To Sell is Human - Daniel H. Pink, Canongate Books, 2018
Brožovaná vazba
Angličtina, 2018
Více než 30 dní

306 Kč

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024
To Sell is Human - Daniel H. Pink, Riverhead, 2013
468 Kč

Více o knize

According to the U.S. Bureau of Labor Statistics, one in nine Americans works in sales. Every day more than fifteen million people earn their keep by persuading someone else to make a purchase. But dig deeper and a startling truth emerges:

Yes, one in nine Americans works in sales. But so do the other eight.
Whether we’re employees pitching colleagues on a new idea, entrepreneurs enticing funders to invest, or parents and teachers cajoling children to study, we spend our days trying to move others. Like it or not, we’re all in sales now.

To Sell Is Human offers a fresh look at the art and science of selling. As he did in Drive and A Whole New Mind, Daniel H. Pink draws on a rich trove of social science for his counterintuitive insights. He reveals the new ABCs of moving others (it's no longer "Always Be Closing"), explains why extraverts don't make the best salespeople, and shows how giving people an "off-ramp" for their actions can matter more than actually changing their minds. Along the way, Pink describes the six successors to the elevator pitch, the three rules for understanding another's perspective, the five frames that can make your message clearer and more persuasive, and much more. The result is a perceptive and practical book—one that will change how you see the world and transform what you do at work, at school, and at home.
Číst víc
Počet stran
272
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
155×230 mm
Hmotnost
268 g
ISBN
9781594631900
Rok vydání
2013
Naše katalogové číslo
165634
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Riverhead
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Předtím se mi smáli a pohrdali mnou pro mou ignoraci a tupost, teď mě nenávidějí pro mé znalosti a vědomosti. Co, proboha, ode mne chtějí?“

Růže pro Algernon - Daniel Keyes, 2016
Růže pro Algernon
Daniel Keyes