Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Velká kniha o prodeji - Martin Limbeck, Grada, 2014

371 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Velká kniha o prodeji - Martin Limbeck, Grada, 2014
Přečtená
Velká kniha o prodeji - Martin Limbeck, Grada, 2014

Velká kniha o prodeji
Přečtená

Nový hardselling – Staňte se jedničkou na trhu

Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody... Číst víc

Nakladatel
Grada, 2014
Počet stran
288

Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

371 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 28. 5.
  • Na vaší adrese 28. 5.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
28. 5.
Partnerské knihkupectví
28. 5.
Odběrní místo PPL
28. 5.
Odběrní místo Zásilkovna
28. 5.
AlzaBox
28. 5.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
28. 5.
Kurýr PPL
28. 5.

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024

Více o knize

Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy.
Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky nutné k vybudování dlouhodobého a funkčního obchodního partnerství. Jeho podstatou je osm etap úspěšného prodeje: od počátečního telefonického kontaktu přes první rozhovor, prezentaci nabídky a uzavření zakázky až po poprodejní služby.

Stěžejním prvkem tohoto nového prodejního konceptu je NOVÝ HARDSELLER. Na stránkách této knihy poznáte tajemství jeho úspěchů a zjistíte jak:
  • se sami naprogramovat k úspěchům při prodávání
  • se dostat k zákazníkům na nejvyšších úrovních managementu
  • aktivně vést prodejní rozhovor a přesvědčit klienty neodolatelnými argumenty
  • porozumět spektru komunikačních nuancí a využít tyto vědomosti k užitku svému i klientovu
  • cíleně řídit klientovy akce i reakce a dovést jej tak k úspěšnému uzavření zakázky
  • z nově přesvědčených klientů udělat dlouhodobě nadšené a věrné zákazníky
V knize získáte mnoho konkrétních praktických rad a tipů například pro telefonické rozhovory, pro vyjednávání o ceně nebo pro návštěvy klientů a také řadu příkladů z praxe. Přehledná a srozumitelná kniha poslouží všem nováčkům i starým mazákům na cestě stát se NOVÝM HARDSELLEREM!
Číst víc
Počet stran
288
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×240 mm
Hmotnost
625 g
Rok vydání
2014
Naše katalogové číslo
1164113
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada
Pro koho
pro začátečníky
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie)