Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Marketing Research - Nigel Bradley, Oxford University Press, 2013

1 905 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Marketing Research - Nigel Bradley, Oxford University Press, 2013
Marketing Research - Nigel Bradley, Oxford University Press, 2013

Marketing Research

Tools and Techniques

Building on the success of the previous editions, the third edition of Marketing Research: Tools and Techniques provides an accessible and engaging insight into marketing... Číst víc

Nakladatel
Oxford University Press, 2013
Počet stran
527

Building on the success of the previous editions, the third edition of Marketing Research: Tools and Techniques provides an accessible and engaging insight into marketing research. Based on the concept of the Marketing Research Mix, ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

1 905 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024
Marketing Research - Nigel Bradley, Oxford University Press, 2013
1 905 Kč

Více o knize

Building on the success of the previous editions, the third edition of Marketing Research: Tools and Techniques provides an accessible and engaging insight into marketing research. Based on the concept of the Marketing Research Mix, the text is organized around the core themes of research preparation, data collection, analysis and communication of findings, and how skills and techniques are used in different research contexts. The author adopts a sound balance between theory and practice and demonstrates how marketing concepts can be carried out in reality, and which methods are most appropriate for particular types of research.

The new edition has been fully revised to reflect the wealth of digital developments and contains new case studies on renowned commercial brands such as BMW, Google, McDonalds, Whiskas, Tesco, The National Student Survey (NSS), Eurobarometer and BMI Healthcare. Supported by a full range of pedagogical features, the author enables students to understand the issues involved in carrying out research and the potential pitfalls to be aware of, thereby ensuring a clear understanding of the overall subject.
Číst víc
Počet stran
527
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
190×245 mm
Hmotnost
1062 g
ISBN
9780199655090
Rok vydání
2013
Naše katalogové číslo
175628
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Oxford University Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Marketing Research - Nigel Bradley, Oxford University Press, 2013
e-Learning and the Science of Instruction - Ruth C. Clark, Richard E. Mayer, John Wiley & Sons, 2011
3 853 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Marketing Research - Nigel Bradley, Oxford University Press, 2013
e-Learning and the Science of Instruction - Ruth C. Clark, Richard E. Mayer, John Wiley & Sons, 2011
3 853 Kč

„A tak se toho vzdáte. Všeho se vzdáte. Už nikdy nebudete chtít znovu milovat, bez ohledu na to, jaká tvář lásky se vám ukáže. Protože žádná nestojí za to, abyste ještě někdy spatřili její odvrácenou tvář.“

Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoover, 2020
Odvrácená tvář lásky
Colleen Hoover