Sami v moři konkurence
Audiokniha
Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem Číst víc
Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem Číst víc
Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!
Pod značkou BizBooks publikujeme knihy, které se zabývají aktuálními tématy a novými trendy v oblasti osobního a kariérního růstu, financí, byznysu a ekonomie. Knihy s touto tematikou jsme začali vydávat v druhé polovině devadesátých let pod hlavičkou bývalého Computer Pressu, samotná značka BizBooks vznikla v roce 2012. Snažíme se vám přinášet inspirativní i prakticky zaměřené knihy světových nebo předních českých autorů a jsme rádi, když se dozvídáme, že vám určitý titul pomohl nastartovat pozitivní životní změnu, byznys nebo třeba jen potvrdit to, že jdete správnou cestou.
„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“