Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
The Five Most Important Questions - Peter F. Drucker, John Wiley & Sons, 2008

427 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
The Five Most Important Questions - Peter F. Drucker, John Wiley & Sons, 2008
The Five Most Important Questions - Peter F. Drucker, John Wiley & Sons, 2008

The Five Most Important Questions

You Will Ever Ask About Your Organization

With Peter Drucker's five essential questions and the help of five of today's thought leaders, this little book will challenge readers to take a close look at the very heart of... Číst víc

Nakladatel
John Wiley & Sons, 2008
Počet stran
144

With Peter Drucker's five essential questions and the help of five of today's thought leaders, this little book will challenge readers to take a close look at the very heart of their organizations and what drives them. A tool for self-assessment ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

427 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024
The Five Most Important Questions - Peter F. Drucker, John Wiley & Sons, 2008
427 Kč

Více o knize

With Peter Drucker's five essential questions and the help of five of today's thought leaders, this little book will challenge readers to take a close look at the very heart of their organizations and what drives them. A tool for self-assessment and transformation, answering these five questions will fundamentally change the way you work, helping you lead your organization to an exceptional level of performance. Peter Drucker's five questions are: What is our Mission ? with Jim Collins Who is our Customer ? with Phil Kotler What does the Customer Value ? with Jim Kouzes What are our Results ? with Judith Rodin What is our Plan ? with V. Kasturi Rangan These essential questions, grounded in Peter Drucker's theories of management, will take readers on a exploration of organizational and personal self-discovery, giving them a means to assess how to be —how to develop quality, character, mind-set, values and courage. The questions lead to action. By asking these questions, readers can focus on why they are doing what they are doing in their work, and how to do it better.
Číst víc
Počet stran
144
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
139×209 mm
Hmotnost
155 g
ISBN
9780470227565
Rok vydání
2008
Naše katalogové číslo
463509
Jazyk
angličtina
Nakladatel
John Wiley & Sons
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.“

Složka 64 - Jussi Adler-Olsen, 2013
Složka 64
Jussi Adler-Olsen