Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Výzkum veřejného mínění a mediální publikum - Jaroslav Huk, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2013

312 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Výzkum veřejného mínění a mediální publikum - Jaroslav Huk, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2013
Výzkum veřejného mínění a mediální publikum - Jaroslav Huk, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2013

Výzkum veřejného mínění a mediální publikum

Průzkumy veřejného mínění a jejich výsledky jsou běžnou součástí mediálního zpravodajství, tu poněkud démonizovanou, tu mírně opovrhovanou, většinou však užitečnou a přínosnou.... Číst víc

Nakladatel
Univerzita J.A. Komenského Praha, 2013
Počet stran
196

Průzkumy veřejného mínění a jejich výsledky jsou běžnou součástí mediálního zpravodajství, tu poněkud démonizovanou, tu mírně opovrhovanou, většinou však užitečnou a přínosnou. Elementární znalost a orientace v jejich metodologii i v reáliích jejich.... Číst víc

  • Kniha
  • Čeština

312 Kč

U dodavatele 1 ks
Posíláme do 4 – 7 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

AHA! Rodičovství - Praktický průvodce - Laura Markham, Mladá fronta, 2024
Výzkum veřejného mínění a mediální publikum - Jaroslav Huk, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2013
312 Kč

Více o knize

Průzkumy veřejného mínění a jejich výsledky jsou běžnou součástí mediálního zpravodajství, tu poněkuddémonizovanou, tu mírně opovrhovanou, většinou však užitečnou a přínosnou. Elementární znalost a orientace v jejich metodologii i v reáliích jejich provádění je dnes téměř součástí základního vzdělání a pro pracovníky v médiích, P.R. a reklamě, ale třeba i ve veřejné správě, naprostou nezbytností.

Studenti sociální a mediální komunikace na UJAK mají štěstí, že jim problematiku výzkumu veřejného mínění přibližuje učitel, který má mnohaletou praxi jak v žurnalistice a v politice, tak ve výzkumné branži, a zejména umí potřebné znalosti a vlastní zkušenosti zprostředkovat atraktivně, čtivě a srozumitelně. Jeho text přitom nerezignuje na důkladné teoretické a metodologické zázemí. Potřebné znalosti ale předává způsobem přístupným širokému okruhu čtenářů. Nabízí pohled do kuchyně výzkumných firem a nenásilně přitom vybízí studenty k vlastnímu přemýšlení o provádění výzkumů, o jejich možnostech a kvalitě a o uplatnění jejich výsledků v mediálním prostoru. Právě v propojení dvou světů a dvou pohledů, výzkumnického a žurnalistického, je zřejmě největší hodnota této knížky. Čtenář – současný nebo budoucí novinář (ale samozřejmě nejen ten) – se v něm uceleně dozví, jaká rizika s sebou nese publikování výsledků výzkumů veřejného mínění v médiích, v čem všem se skrývají hrozby jejich zkreslení a dezinterpretace, jakkoli neúmyslné. Velmi cenná je i sebereflexe výzkumnického oboru, kterou autor odvíjí zejména od (ne)úspěšnosti předvolebních výzkumů a prognóz. Ta by se měla stát součástí širšího odborného diskursu, který však u nás zatím bohužel chybí.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Všichni děláme chyby, někdy dokonce dřív, než ráno vstaneme. Nemůžeme si pomoct a chybujeme. Důležité je nepřestat se snažit. A když je to potřeba, omluvit se.“

Příběh Arthura Truluva - Elizabeth Berg, 2021
Příběh Arthura Truluva
Elizabeth Berg