Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Voliči, strany a negativní kampaň - Eva Lebedová, SLON, 2014

307 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Voliči, strany a negativní kampaň - Eva Lebedová, SLON, 2014
Voliči, strany a negativní kampaň - Eva Lebedová, SLON, 2014

Voliči, strany a negativní kampaň

Politická komunikace v České republice

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší... Číst víc

Nakladatel
SLON, 2014
Počet stran
264

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

307 Kč

U dodavatele 1 ks
Posíláme do 8 – 13 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024
Voliči, strany a negativní kampaň - Eva Lebedová, SLON, 2014
307 Kč

Více o knize

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách.

Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace. V knize lze najít odpovědi na otázky:

  • Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií?
  • Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní?
  • Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu?
  • Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.?
Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.
Číst víc
Počet stran
264
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
150×230 mm
Hmotnost
390 g
ISBN
9788074191589
Rok vydání
2014
Edice
Studie
Naše katalogové číslo
193610
Jazyk
čeština
Nakladatel
SLON
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Voliči, strany a negativní kampaň - Eva Lebedová, SLON, 2014
Internetové volby - Miloš Brunclík, Miroslav Novák, SLON, 2014
575 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Voliči, strany a negativní kampaň - Eva Lebedová, SLON, 2014
Internetové volby - Miloš Brunclík, Miroslav Novák, SLON, 2014
575 Kč

„„Přijdeme pozdě,“ připomněl Colin. - „To nevadí,“ řekla Chloé. „Posuň si zpátky hodinky.““

Pěna dní - Boris Vian, 2011
Pěna dní
Boris Vian