Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Word of Mouth Marketing - Andy Sernovitz, Guy Kawasaki, Seth Godin, Greenleaf, 2012

580 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Word of Mouth Marketing - Andy Sernovitz, Guy Kawasaki, Seth Godin, Greenleaf, 2012
Word of Mouth Marketing - Andy Sernovitz, Guy Kawasaki, Seth Godin, Greenleaf, 2012

Word of Mouth Marketing

How Smart Companies Get People Talking

With straightforward advice and humor, word of mouth expert Andy Sernovitz will show you how the world's most respected and profitable companies get their best customers for... Číst víc

Nakladatel
Greenleaf, 2012
Počet stran
240

With straightforward advice and humor, word of mouth expert Andy Sernovitz will show you how the world's most respected and profitable companies get their best customers for free through the power of word of mouth.... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání
Word of Mouth Marketing - Andy Sernovitz, Guy Kawasaki, Seth Godin, PressBox, 2015
Brožovaná vazba
Angličtina, 2015
Více než 30 dní

498 Kč

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024

Více o knize

With straightforward advice and humor, word of mouth expert Andy Sernovitz will show you how the world's most respected and profitable companies get their best customers for free through the power of word of mouth.

Learn the five essential steps that make word of mouth work and everything you need to get started. Understand how easy it is to work with social media, viral marketing, evangelists, and buzz.

Start using simple techniques that start conversations:
  • 3 Reasons People Talk About You
  • 4 Rules of Word of Mouth Marketing
  • 5 Ts of Word of Mouth Marketing
  • 6 Big Ideas: Deep Stuff That Changes Marketing Forever
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “