„Willy Vlautin není znám šťastnými konci, ale v jeho psaní je něco, co vzdoruje… něco, co vzdoruje tahu dolů. Lynette je koneckonců živel: divoký a nelítostný, ženoucí se městem, které už pro ni nemá místo, a to všechno je ztráta Portlandu.“
Portland Monthly Magazine
„[Vlautinova] kniha je jako moderní noir pojetí hry Tennessee Williamse, její zoufalé postavy si v sobě nesou staré zášti, její nešťastná hrdinka si vyřizuje účty během dlouhé, krvavé noci… Vlautinovy vedlejší postavy – feťáci a pasáci, servírky a mechanici – zaujímají ve společnosti takové postavení, že jejich příběh je málokdy vyprávěn tak přesvědčivě … Vlautin napsal oduševnělý thriller pro věk bezduché gentrifikace.“
Kirkus
„Emocionálně sužující… ,Nikdy ses nevzdala a máš dobrý srdce, popukaný, ale dobrý.‘ Samozřejmě souhlasíme a ženeme se až na konec příběhu, abychom zjistili, jestli to dobré srdce může aspoň jedinkrát udělat rozdíl. U Vlautina to nikdy nevíte jistě.“
Booklist
„Vliv amerických spisovatelů, jako jsou Raymond Carver, John Steinbeck a Denis Johnson, na příběhy Willyho Vlautina o lidech s problémy, kteří se pokoušejí vyškrábat ze zaprášených a zdevastovaných koutů současné Ameriky, je jasný. Vlautin je hudebník i spisovatel, jeho psaní je však mnohem víc než pocta literárním velikánům. Tvoří krásné věty, navozuje skvělou iluzi místa a zasévá nakažlivé sympatie ke svým utlačovaným postavám. Jeho předchozí kniha Don't Skip Out On Me, která vyprávěla příběh o chlapci, jenž se chtěl stát boxerem, byla melancholickým zázrakem a doufám, že stejně bude přijata kniha Vždycky přijde noc o ženě z Portlandu, která se snaží získat peníze a koupit dům, jenž zajistí budoucnost její rodiny.“
The Spectator
„Zjevení – epické a nadčasové, důvěrné a jasnozřivé. Pouze Vlautin dokáže vykreslit emoční bohatost ženy drcené zoufalstvím a beznadějí v nejlepším noir filmu.“
Megan Abbottová, spisovatelka